پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: با وجود مزیتهای رقابتی فراوان، در حال
ورود به بازارهای رقابتی جدیدی هستیم و به همین منظور بازارهای صادراتی خود
در اروپا و آفریقا را توسعه خواهیم داد.
به گزارش سایپانیوز، محمدحسن گرمان به صادرات تیبا به اوکراین
اشاره کرد و گفت: محصول ملی گروه خودروسازی سایپا یعنی تیبا، شرایط حضور در
بازارهای سطح بالای اروپایی را دارد. در این راستا نمایندگیهای سایپا در
شهرهای "کیف" و "خارکف" اوکراین فعال و محصول تیبا مورد استقبال شهروندان
اوکراینی قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به استقبال خوب مشتریان اوکراینی از تیبا، برنامه آنها
این است که 1500 دستگاه تیبا برای استفاده در شبکه تاکسیرانی این کشور
استفاده شود؛ چراکه تیبا از تمام آپشنهای اولیه خودرو برخوردار است و
استاندارد یورو 4 را رعایت میکند.
گرمان ادامه داد: تیبا در کشور آذربایجان هم مورد استقبال قرار گرفته که
بیانگر کیفیت بالای این خودرو است. حتی ترکیه هم برای تیبا درخواست داشته
اما استاندارد این کشور یورو 5 است که در این زمینه در حال برنامهریزی
هستیم.
مدیرعامل سایپایدک از توسعه بازارهای صادراتی خدمات پس از فروش محصولات
سایپا خبر داد و گفت: با توجه به قابلیتهای خوب و قابل قبول تولیدات گروه
خودروسازی سایپا و همچنین وجود شبکه گسترده خدمات پس از فروش، توسعه
بازارهای صادراتی در برخی از کشورهای شمال و شرق آفریقا در دست مطالعه است
که پس از رسیدن به نتیجه نهایی اسامی آنها اعلام میشود.
گرمان ادامه داد: وجود شبکه گسترده خدمات پس از فروش یکی از عوامل مهم و
تاثیر گذار موفقیت گروه خودروسازی سایپا در بازارهای خارجی است، چراکه ما
تلاش کردهایم در بعضی از مقولات فراتر از انتظارات مشتری خدمات ارائه دهیم
و این باعث جلب رضایت آنها میشود.