arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

واعظی: تدابیر نظامی برای اقتدار ایران استمرار یابد

قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه دفاع از سرزمینمان امری انکارپذیر است، گفت: تدابیر هوشمندانه نیروهای نظامی در دفاع و حمله مشروع بازدارنده و همچنین اقدامات مؤثر دیپلمات‌های کاردان کشور که در هفته‌های اخیر صورت پذیرفت، باید حفظ و بسط داده شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه دفاع از سرزمینمان امری انکارپذیر است، گفت: تدابیر هوشمندانه نیروهای نظامی در دفاع و حمله مشروع بازدارنده و همچنین اقدامات مؤثر دیپلمات‌های کاردان کشور که در هفته‌های اخیر صورت پذیرفت، باید حفظ و بسط داده شود.

محمود واعظی رییس دفتر رئیس جمهور دوازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد عملیات موفق پدافندی ایران، گفت:‌ نتیجه چند هفته جنگ روانی و تبلیغات گسترده رسانه های غربی از یک سو و رجز خوانی‌های مسئولین رژیم جعلی صهیونیستی از سوی دیگر ، عملیات ناموفق بامداد امروز بود که در پی آن متجاوزان با آمادگی جدی ، موثر و عزتمندانه پدافند هوایی نیروهای مسلح روبرو شدند. 

وی افزود: پس از عملیات موفق وعده صادق (۲) نظامیان هوشیار و لایق کشور همواره آماده مقابله با اقدامات تلافی‌جویانه رژیم اشغالگر قدس بودند. مستند به اخبار رسانه‌های داخل و خارج ، ایران حسب آمادگی در بالاترین سطح، موفق شد حملات رژیم صهیونیستی را خنثی کند. وزیر اسبق ارتباطات در دولت یازدهم گفت: با تأسف و تالم بسیار، در جریان تلاش مذبوحانه رژیم غاصب، چند تن از نظامیان عزیز به درجه شهادت نائل گردیدند.

وی افزود: صهیونیست‌ها بنا داشتند به‌وسیله موشک پراکنی‌های ترکیبی و عملیات روانی گسترده پس از آن ، ضربات جدی به کشور وارد سازند، اما عملیات ناموفق بامداد امروز نشان داد که قدرت نظامی‌ ایران هم از نظر آفندی و هم از نظر پدافندی در سطح بالایی قرار دارد و آن هدف روانی، که نابسامانی اجتماعی حادث شود و تنش اجتماعی رخ دهد نیز به نتیجه نرسید.صبح دیروز آسمان و زمین تهران آرام‌تر از تل‌آویو بود.

قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه دفاع از سرزمینمان امری انکارپذیر است، ادامه داد: در این عملیات توانایی‌های دفاعی کشور در زمینه مقابله با تهدیدات و تعرضات خارجی  در دفاع از تمامیت ارضی ایران ، قدرت‌نمایی نمود.

وی افزود: هدف شومی که رژیم صهیونیستی در یک سال جنگ غزه به دنبال آن است گسترده‌تر کردن جنگ در منطقه و نهایتاً تقابل نظامی ایران و آمریکا است که با هوشیاری مسئولین ذی‌ربط موفق نشده و نخواهند شد. 

رییس دفتر رئیس‌جمهور دوازدهم گفت: شرایط بحرانی در منطقه و اقدامات غیرانسانی و خلاف قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی موجب شده که کشورهای غربی و منطقه‌ای با گسترش جنگ مخالفت کنند و به دنبال آتش‌بس باشند.

واعظی عنوان کرد: ضروری است تا تدابیر هوشمندانه نیروهای نظامی در دفاع و حمله مشروع بازدارنده و همچنین اقدامات مؤثر و مطلوب سیاستمداران داخل و دیپلمات‌های کاردان کشور که در هفته‌های اخیر صورت پذیرفت، حفظ و بسط داده شود.

قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه گفت: مذاکرات و سفرهای رئیس‌جمهور و وزیر خارجه موجب شد که کشورهای مختلف منطقه ، حملات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را محکوم کنند و این دستاورد مهمی است.

نظرات بینندگان