arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

واکنش روسیه به حمله اسرائیل به ایران: باید تحریک تهران به تلافی را متوقف کنیم / آماده همکاری با همه برای کاهش سطح درگیری هستیم

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه در این باره آمده است: روسیه از تمامی طرفین می‌خواهد خویشتن‌داری نشان‌ داده و خشونت را متوقف کنند و آماده همکاری با همه برای کاهش سطح درگیری است. مسکو تاکید کرد که «باید تحریک ایران به تلافی را متوقف کنیم و از چرخه گسترش کنترل‌نشده تنش‌ها خارج شویم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، با گفتن این که گسترش تنش‌ها میان ایران و این رژیم تهدیدی برای ثبات و امنیت منطقه است، خواستار خویشتن‌داری طرفین شد.
 
در پی اقدام متجاوزانه بامداد امروز رژیم صهیونیستی علیه ایران، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای گفت که گسترش تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و ایران تهدیدهایی جدی علیه ثبات و امنیت در منطقه ایجاد می‌کند و مسکو عمیقا نگران تشدید تنش بین طرفین است.
 
خبرگزاری ریانووستی گزارش داد که در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه در این باره آمده است: روسیه از تمامی طرفین می‌خواهد خویشتن‌داری نشان‌ داده و خشونت را متوقف کنند و آماده همکاری با همه برای کاهش سطح درگیری است.
 
مسکو تاکید کرد که «باید تحریک ایران به تلافی را متوقف کنیم و از چرخه گسترش کنترل‌نشده تنش‌ها خارج شویم.»
 
در این بیانیه آمده است: «هیچ گونه خسارتی به غیرنظامیان، از جمله شهروندان روسی مقیم ایران، گزارش نشده است».
نظرات بینندگان