arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت فراجا در گوهرکوه خاش: دو واحد گشت انتظامی در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکارانِ تروریست قرارگرفتند / طیِ این درگیری ۱۰ نفر از کارکنان انتظامی و سربازان را به شهادت رسیدند

 در اطلاعیه پلیس آمده است: «ساعاتی قبل و در پیِ تماس های تلفنیِ مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، دو واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر می شوند. این دو واحد، در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکارانِ تروریست قرارگرفته و طیِ این درگیری ۱۰ نفر از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان را به شهادت رساندند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور درباره حمله ناجوانمردانه به عواملِ دو واحدِ گشت انتظامی در تفتان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
 در اطلاعیه پلیس آمده است: «ساعاتی قبل و در پیِ تماس های تلفنیِ مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، دو واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر می شوند.
 
این دو واحد، در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکارانِ تروریست قرارگرفته و طیِ این درگیری ۱۰ نفر از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان را به شهادت رساندند.»
نظرات بینندگان