arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۳ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳

وضعیت متفاوت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا / راه دشوار مورایس، لحظه شماری تراکتور برای دور حذفی

هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیشب و امشب برگزار شد که دو نماینده ایران نتایج متفاوتی را کسب کردند. شب گذشته سپاهان در مقابل شارجه با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا با ۳ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی نسبت به الوحدات اردن و شارجه امارات در رده سوم قرار گیرد. مورایس و شاگردانش در دور برگشت کار سختی را در مسیر صعود به مرحله بعد پیش رو خواهند داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرهیختگان: هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیشب و امشب برگزار شد که دو نماینده ایران نتایج متفاوتی را کسب کردند. 
 
شب گذشته سپاهان در مقابل شارجه با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا با ۳ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی نسبت به الوحدات اردن و شارجه امارات در رده سوم قرار گیرد. مورایس و شاگردانش در دور برگشت کار سختی را در مسیر صعود به مرحله بعد پیش رو خواهند داشت.
 
وضعیت تراکتور اما متفاوت است. پرشورها در دومین دیدار خود با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود روشن تاجیکستان را شکست دادند تا در پایان دور رفت مقتدرانه با ۶ امتیاز صدرنشین گروه یک باشند. با توجه به کنار گذاشتن شدن موهون بانگان هند توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توان گفت تراکتور از حالا باید خود را آماده دور حذفی این رقابت‌ها کند.
نظرات بینندگان