arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳

برف سنگین راه دسترسی ۱۶ روستا در خلخال را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به علت بارش برف سنگین راه ارتباطی ۱۶ روستای این شهرستان مسدود شده و تردد خودروها در راه‌های بین شهری نیز به کندی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به علت بارش برف سنگین راه ارتباطی ۱۶ روستای این شهرستان مسدود شده و تردد خودروها در راه‌های بین شهری نیز به کندی صورت می‌گیرد.
 
عباس حقی، رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال اظهار کرد: بارش برف سنگین که از اواخر روز سه‌شنبه در تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان آغاز شده هم‌اکنون با شدت بیشتر ادامه دارد و تردد از محورهای کوهستانی خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
وی افزود: عملیات برف‌روبی در کلیه محورها با حضور تیم‌های راهداری در حال انجام است و مردم شهرستان و مسافران و رانندگان با اطلاع از وضعیت آب وهوا و جاده‌ها به مسافرت خود ادامه دهند.
 
حقی عنوان کرد: در بخش شاهرود تمامی راه‌های اصلی و فرعی باز است و تنها راه روستاهای ماجولان، الکش، چملوگبین، گندم آباد، کهل، کهل دشت، دشت اندار، شیخ علی لر، میانرودان، تیل و دیملده مسدود است.
 
رئیس اداره راهدرای وحمل ونقل جاده‌ای خلخال ادامه داد: در بخش مرکزی هم راه روستاهای بفراجرد، خانقاه بفراجرد، غفور آباد، کالار، آقبلاغ  مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها با اولویت بازگشایی مسیرهای اصلی و سپس بازگشایی راه‌های روستایی ادامه دارد.
نظرات بینندگان