arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳

تایید جریمه ۵۰۰ میلیونی استقلال و پرسپولیس

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال محکومیت مالی در دو پرونده انضباطی دربی ۱۰۴ را تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 استقلال و‌ پرسپولیس پس از دربی چهارم مهرماه در اراک با جرایم سنگین انضباطی به علت تخلف تماشاگران خود مواجه شدند که هر دو باشگاه نسبت به رأی صادره در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.

کمیته استیناف فدراسیون هم نسبت به رأی صادرشده برای تخلف هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی مجددا رسیدگی کرد، ولی تغییری در جرایم مالی به وجود نیاورد.

رأی کمیته استیناف که حکم کمیته انضباطی فدراسیون را تایید کرده به شرح زیر است:

«در خصوص استیناف باشگاه استقلال تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب لیزر و نارنجک و سنگ و بطری به سمت زمین مسابقه و درگیری لیدرهای تیم با تماشاگران و همچنین استیناف باشگاه پرسپولیس تهران نسبت به رأی یاد شده که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه مذکور به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل فحاشی به بازیکنان حریف و پرتاب سنگ و بطری توسط تماشاگران در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر در شهرستان اراک صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.»

نظرات بینندگان