arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

دستور به ستاره یونایتد: مقابل فنرباغچه عصبانی باش!

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، از راسموس هویلوند خواست که با نهایت عصبانیت برابر فنرباغچه به میدان برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منچستریونایتد پنجشنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا باید در ورزشگاه خانگی و مقابل هواداران متعصب و پر شور فنرباغچه روبروی این تیم به میدان بروند و این بازی برای هر دو طرف از حساسیت و ارزش خاصی برخوردار است.

ژوزه مورینیو که پیش از این نشستن روی نیمکت یونایتد را داشت حالا هدایت فنرباغچه را برعهده دارد و مطمئنا به دنبال این خواهد بود که توانایی و مهارتش در اداره این تیم را ثابت کند و به مدیران یونایتد نشان دهد که تصمیم‌شان برای اخراج او اشتباه بود و همین باعث افزایش حساسیت این بازی خواهد شد.

2098321

برباتوف در گفتگو با کانال یوتیوب ریو فردیناند درباره عملکرد هویلوند اظهار داشت: «من فکر می‌کنم او به عنوان یک مهاجم باید بیشتر بحث کند و بیشتر درگیر شود. این که خیلی خوش رفتار باشی و فقط مراقب برخورد با بازیکنانی باشی که در اطرافت حضور دارند در نهایت فایده خاصی ندارد.

او باید به دنبال این باشد که توپ را به دست آورد و وقتی توپ به دستش نمی‌رسد باید برخورد کند. من بارها دیدم که او فرارهایی از پشت دفاع دارد اما هیچکس این بازیکن را نمی‌بیند. این اتفاق باید او را عصبانی کند و این عصبانیت باید در دیدار برابر فنرباغچه در زمین مشخص باشد.»

نظرات بینندگان