arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

نیمار سر از پا نمی‌شناسد: من برگشتم!

نیمار از این که بار دیگر و پس از طی کردن مصدومیتی طولانی مدت به میادین برگشته بسیار خوشحال است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 الهلال شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا روبروی العین به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پر گل موفق شد با نتیجه ۴-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد و یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل در این مسابقات را برگزار کند.

این بازی از یک نظر دیگر هم اهمیت بسیار زیادی برای الهلال و طرفدارانش داشت. نیمار پس از طی کردن روند مصدومیتی طولانی مدت به دلیل پارگی رباط صلیبی بار دیگر به میادین برگشت و در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی از دقیق ۷۷ به عنوان جانشین ناصر الدوساری وارد زمین شد.

این ستاره برزیلی مدتی طولانی برای رسیدن به این لحظه تلاش کرده و انتظار کشیده بود و همین باعث شد که بسیار از حضور دوباره در مستطیل سبز خوشحال باشد و پس از پایان این بازی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت:« احساس خوبی دارم... من همیشه تیم خوبی دارم. خیلی خوشحال هستم. من برگشتم! من برگشتم!»

نیمار پیش از مصدومیتش در اردوی تیم ملی برزیل در اکتبر سال گذشته میلادی تنها موفق به انجام پنج بازی برای الهلال شده بود اما حالا آماده است که به این تیم در رسیدن به اهدافش در رقابت‌های لیگ عربستان و لیگ نخبگان آسیا کمک کند.

نظرات بینندگان