arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

طرح جدید رئیس شاباک برای تبادل اسرای فلسطینی و اسرائیلی / رسانه عبری: در گام نخست قرار است تا در ازای برقراری آتش بس چند روزه برخی از اسرای طرفین آزاد شوند / توافق مقدماتی محدود به عنوان گام نخست برای یک توافق فراگیرتر است

براساس اعلام شبکه کان طرح جدید توافق تبادل اسرا که از سوی رئیس جدید دستگاه اطلاعاتی مصر ارائه شده در مرحله نخست دربردارنده یک توافق مقدماتی محدود به عنوان گام نخست برای یک توافق فراگیرتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: براساس اعلام شبکه کان طرح جدید توافق تبادل اسرا که از سوی رئیس جدید دستگاه اطلاعاتی مصر ارائه شده در مرحله نخست دربردارنده یک توافق مقدماتی محدود به عنوان گام نخست برای یک توافق فراگیرتر است.
 
 شبکه کان رژیم صهیونیستی مدعی شد تا دقایقی دیگر جزئیات طرح پیشنهادی رونین بار، رئیس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی (شاباک) اسرائیل در مورد تبادل اسرای اسرائیلی و فلسطینی را که پس از سفر اخیر وی به قاهره در جلسه شب گذشته کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی ارائه شده است را منتشر خواهد کرد.
 
 براساس اعلام شبکه کان طرح جدید توافق تبادل اسرا که از سوی رئیس جدید دستگاه اطلاعاتی مصر ارائه شده است در مرحله نخست دربردارنده یک توافق مقدماتی محدود به عنوان گام نخست برای یک توافق فراگیرتر است.
 
 بر این اساس در گام نخست قرار است تا در ازای برقراری آتش بس چند روزه برخی از اسرای طرفین آزاد شوند.
نظرات بینندگان