arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

گوشی برند وکال برای چه افرادی مناسب است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

برند وکال از آن دسته برندهایی است که به شما امید خرید گوشی هوشمند با بودجه پایین را می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر از برندهای دیگر به گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و مناسبی دست پیدا کنید، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا دلایل خرید گوشی وکال برای افراد مختلف برای شما به مسئله‌ای روشن تبدیل شود.

چرا گوشی وکال بخریم؟ گوشی وکال را برای چه کسی بخریم؟

درست است که کمپانی وکال تا به امروز گوشی‌های پرچمداری هم رده گلکسی s24 ultra و iPhone 16 Promax راهی بازار نکرده است، اما این برند به نسبت سایر کمپانی‌ها توانسته است در بخش تولید گوشی های ارزان نسبت به سامسونگ و شیائومی عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد و هزینه ساخت محصول را تا حد امکان پایین نگه دارد، بنابراین یکی از بهترین کمپانی‌ها برای افراد با بودجه محدود و پایین به حساب می‌آید. در ادامه همین مطلب می‌توانید با افراد واجد شرایط خرید گوشی وکال آشنا شوید تا در صورت تمایل حتی به خرید گوشی وکال به عنوان هدیه هم نگاهی ارزشمند داشته باشید. 

کودک و دانش آموزان: اولین خریداران گوشی وکال

اگر کودک خردسالی دارید که با تماشا کارتون در فضاهای مختلف می‌توانید به او احساس آرامش دهید و برای این کار نیاز به نمایشگری بزرگ دارید، می‌توانید از گوشی های وکال استفاده کنید. اگر دغدغه خراب شدن گوشی موبایل را دارید و نمی‌خواهید گوشی هوشمندی با قیمت بالا را به دست کودک بسپارید، می‌توانید از گوشی‌هایی مانند گوشی موبایل وکال مدل V11 ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت کمک بگیرید. اگر هم نگران چشم‌های کودک هستید، می‌توانید با تکیه بر صفحه نمایش 6.5 اینچی موبایل را به راحتی به دست کودک بسپارید و از او بخواهید که تا جای ممکن از گوشی فاصله بگیرد تا بتوانید از سلامت او مراقبت کنید.

اگر هم فرزند شما به مدرسه می‌رود و برای تکالیف مدرسه و اپلیکیشن‌هایی مانند شاد به خرید گوشی ارزان قیمت نیاز دارید، باز هم می‌توانید از میان گوشی‌های وکال انتخاب کنید. شما برای خرید گوشی موبایلی که از لحاظ مشخصات با نیازهای یک دانش آموز همخوانی داشته باشد، می‌توانید روی انواع گوشی‌های اقتصادی از این برند حساب باز کنید و نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نیست.

ارسال پیام از طریق SMS و اپلیکیشن‌های پیام رسان، ایجاد تماس صوتی و تصویری (اینترنتی) و وبگردی و جست‌وجو در گوگل، یوتیوب و آپارات (برای مثال فرزند شما می‌تواند سوال‌های خود را در گوگل جست‌وجو کند) از جمله فعالیت‌هایی است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را با گوشی‌های وکال جلو ببرید، بنابراین ارزش خرید گوشی وکال برای کودکان و بچه‌ها قابل اثبات است.

رانندگان اپلیکیشن های سفر یابی و مسیریابی

اگر فردی در اطرافیان شما قرار دارد که نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی مانند نشان و بلد دارد و بخشی از منبع درآمد آن از طریق سفرهای کوتاه و بلند تامین می‌شود (برای مثال رانندگان اسنپ و تپسی) قطعا در مرحله اول به گوشی هوشمندی نیاز دارد که صفحه نمایشی بزرگ با میزان روشنایی و رزولوشن قابل قبول داشته باشد تا بتواند گوشی را روی هولدر گوشی روی داشبورد نصب کند و به مسیری که اپلیکیشن جهت جابه‌جایی پیشنهاد می‌دهد، توجه کند.در این زمان ممکن است که این راننده بودجه فراوانی نداشته باشد، بنابراین می‌تواند از گوشی‌های برند وکال استفاده کند. قیمت گوشی‌های وکال به شکلی است که شما هم می‌توانید از محصولات آن برای هدیه دادن استفاده کنید.

سالمندان

اگر برای پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ خود به فکر خرید گوشی موبایلی هستید که بتواند از نیازهای اولیه‌ای مانند تماس و اس ام اس پشتیبانی کند و ویژگی‌هایی از صفحه نمایش مانند ابعاد و رزولوشن آن اهمیت بیشتری نسبت به سایر بخش‌ها دارد، پس به طور قطع نیاز دارید تا هنگام خرید نگاهی هم به گوشی‌های موبایل هوشمند وکال داشته باشید. گوشی‌های وکال بازدهی باتری مناسبی دارند، بنابراین از این لحاظ هم گزینه قابل ارزشی هستند.

گوشی دوم: موبایل همراه برای گوشی های بدون رجیستری

اگر گوشی هوشمندی که به دلیل مشخصات فوق‌العاده‌اش آن را خریداری کرده‌اید، داخل ایران رجیستر نمی‌شود و برای ارتباط گیری و تماس نیاز به گوشی موبایل دیگری دارید، می‎‌توانید با خرید گوشی وکال این دغدغه را برای خود به طور کامل رفع کنید، چرا که شما در این مرحله نیازی به گوشی هوشمندی برای عکاسی یا مثلا ذخیره فایل‌های متعدد با حافظه خیلی بالا ندارید و خرید یک گوشی با حافظه 128 گیگابایت هم کفایت می‌کند، بنابراین می‌توانید با پرداخت کم‌ترین هزینه ممکن، مشکل رجیستر نشدن گوشی اصلی خود را حل کنید.

نظرات بینندگان