arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

انتصاب مدیرعامل انجمن دوستی ایران و نروژ و تشکیل هیات مدیره جدید

آقای مهدی صداقت‌پور به عنوان مدیرعامل، این انجمن منصوب شدند. در این راستا، اعضای هیات مدیره جدید نیز انتخاب شده‌اند که هدف آن‌ها دستیابی به اهداف دیپلماسی عمومی و تقویت روابط دوستانه و فرهنگی، اجتماعی، ارتباطات، علمی و دانشگاهی، فنی و اقتصادی، بین ایران و نروژ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آقای مهدی صداقت‌پور به عنوان مدیرعامل، این انجمن منصوب شدند. در این راستا، اعضای هیات مدیره جدید نیز انتخاب شده‌اند که هدف آنها دستیابی به اهداف دیپلماسی عمومی و تقویت روابط دوستانه و فرهنگی، اجتماعی، ارتباطات، علمی و دانشگاهی، فنی و اقتصادی، بین ایران و نروژ است.

به گزارش روابط عمومی انجمن دوستی ایران و نروژ، رییس جدید هیات مدیره این انجمن، آقای دکتر داود حیدری، که پیش‌تر موسس و مدیرعامل انجمن بودند و با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود این انجمن را به عنوان یک نهاد فعال و تأثیرگذار در زمینه دیپلماسی فرهنگی حفظ کرده‌اند، در این دوره جدید نیز آماده‌سازی و توسعه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای دو کشور را در دستور کار خود دارند.

هیات مدیره جدید، با اشتیاق و اراده قوی به اجرای اهداف انجمن ادامه خواهند داد و برگزاری رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را در راستای تقویت همبستگی میان ایران و نروژ در برنامه‌های خود خواهند داشت.

همچنین بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، «امروز ارتباطات و تعاملات بین‌المللی و به ویژه دیپلماسی عمومی از اهمیت مضاعفی برخوردارند. انجمن‌های دوستی می‌توانند نقش موثری در تقویت شناخت متقابل و بهبود روابط فرهنگی و اجتماعی ایفا کنند و زمینه‌ساز همکاری‌های سازنده و متقابل شوند.»

امید است با تغییرات انجام شده، گام های مؤثری در جهت توسعه همکاری‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی و انتقال تکنولوژی میان دو کشور برداشته شود.

نظرات بینندگان