arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳

وزیر خارجه اسرائیل: چون گوترش از ترور السنوار استقبال نکرده، همچنان عنصر نامطلوب است!

وزیر امور خارجه اسرائیل اعلام کرد از آنجا که دبیرکل سازمان ملل متحد از ترور یحیی السنوار «استقبال» نکرده است، تل‌آویو همچنان او را به‌عنوان یک «عنصر نامطلوب» در نظر می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد از آنجا که دبیرکل سازمان ملل متحد از ترور یحیی السنوار «استقبال» نکرده است، تل‌آویو همچنان او را به‌عنوان یک «عنصر نامطلوب» در نظر می‌گیرد.
 
«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) گفت «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به دلیل «عدم استقبال» از ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه، همچنان یک «عنصر نامطلوب» محسوب شده و حق ورود به اراضی اشغالی را نخواهد داشت.
 
وزیر خارجه رژیم اشغالگر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت، گوترش پس از عملیات طوفان الاقصی از اعلام جنبش مقاومت فلسطین به‌عنوان یک «سازمان تروریستی» خودداری کرده و اکنون هم از ترور یحیی السنوار «استقبال» نکرده است.
 
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کاتس در این پیام نوشت: «گوترش یک دستور کار افراطی ضد اسرائیلی و ضد یهودی را در پیش گرفته است. ما همچنان او را به‌عنوان یک عنصر نامطلوب شناخته و ورود او به اسرائیل را ممنوع می‌کنیم.»
 
در روز پنجشنبه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد یحیی السنوار را در جنوب غزه به شهادت رسانده است. صهیونیست‌ها مدعی شدند شهادت السنوار اتفاقی بوده و آن‌ها در عملیاتی برنامه‌ریزی شده این جنایت را مرتکب نشده‌اند.
 
در اوایل اکتبر، وزیر خارجه رژیم اشغالگر با طرح این ادعا که گوترش پاسخ موشکی مشروع ایران به جنایات صهیونیست‌ها را محکوم نکرده، او را به‌عنوان یک عنصر نامطلوب اعلام کرد و گفت از ورود وی به اراضی اشغالی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
نظرات بینندگان