arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

بازار مسکن تکان خورد؛ تغییررفتار خریداران

با بودجه‌ای معادل ۲ الی ۳ میلیارد تومان می‌توان در کرج خانه خرید؟ واسطه‌های ملکی می‌گویند، قیمت ملک در این شهر بنا به موقعیت قرارگیری و ارزنده بودن ملک متفاوت است؛ در شهرک فهمیده که محله‌ای متوسط قیمت است، برای واحدی ۵۳ متری، ۱۷ سال ساخت و با امکانات ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اکوایران: با بودجه‌ای معادل 2 الی 3 میلیارد تومان می‌توان در کرج خانه خرید؟ واسطه‌های ملکی می‌گویند، قیمت ملک در این شهر بنا به موقعیت قرارگیری و ارزنده بودن ملک متفاوت است؛ در شهرک فهمیده که محله‌ای متوسط قیمت است، برای واحدی 53 متری، 17 سال ساخت و با امکانات 2 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است.
 
یک واسطه‌گر ملکی در کرج با اشاره به افزایش تعداد خریداران می‌گوید، با توجه به روند افزایشی نرخ طلا و ارز در چند روز اخیر، شاهد تغییر رفتار برخی از خریداران بازار مسکن هستیم.
 
به گفته وی، طبق تجارب گذشته حاصل از هیجانات سال‌های اخیر، در چنین شرایطی خریداران ملکی مردد به جمع خریداران قطعی می‌پیوندند.
 
اما آیا با بودجه‌ای معادل 2 الی 3 میلیارد تومان می‌توان در کرج خانه خرید؟ واسطه‌های ملکی می‌گویند، قیمت ملک در این شهر بنا به موقعیت قرارگیری و ارزنده بودن ملک متفاوت است؛ در شهرک فهمیده که محله‌ای متوسط قیمت است، برای واحدی 53 متری، 17 سال ساخت و با امکانات 2 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهد که با بودجه مذکور، می‌توان آپارتمانی تا سقف 115 مترمربع و دارای امکانات در کرج خریداری کرد؛ در ساماندهی، واحدی 100 متری و 5 سال ساخت به همراه امکانات، 3 میلیارد تومان و در محله شاهین ویلا، واحدی 75 متری و 15 سال ساخت، 2 میلیارد و 270 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
بازار مسکن تکان خورد؛ تغییررفتار خریداران
نظرات بینندگان