arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

باقری: خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم / گاریدو را ندیده‌ام؛ قرار شده بعد از بازگشت او جلسه بگذاریم

باقری درباره صحبت با گاریدو گفت: من آقای گاریدو را ندیدم و آقای درویش صحبت‌ها را انجام دادند و قرار شده بعد از بازگشت ایشان جلسه بگذاریم و توکل به خدا ببینیم چه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: کریم باقری می‌گوید از بازگشت به پرسپولیس بسیار خوشحال است.

کریم باقری پس از امضای قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: از آقای درویش بابت صحبتی که یک ماه و نیم قبل با من داشتند، متشکرم. ایشان گفتند دوست داریم با تیم باشی و من هم گفتم من همیشه با پرسپولیس بودم و وقتی هم در تیم بودم تمام تلاشم را کردم وظیفه‌ام را انجام دهم و الان هم که با پرسپولیس نیستم، در کنار تیم هستم. 

وی افزود: ایشان لطف کردند گفتند همه کارها را برای بازگشت انجام می‌دهیم و من هم تشکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و من بعد از یک سال به پرسپولیس برگشتم.

او در مورد بازگشت خود به نیمکت پرسپولیس عنوان کرد: خیلی خوشحالم و من همیشه تلاشم را کردم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. خدا را شکر الان هم پرسپولیس با آقای گاریدو نتایج خوبی گرفته و تماشاگران هم پشت تیم هستند. امیدوارم باهم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

باقری درباره صحبت با گاریدو گفت: من آقای گاریدو را ندیدم و آقای درویش صحبت‌ها را انجام دادند و قرار شده بعد از بازگشت ایشان جلسه بگذاریم و توکل به خدا ببینیم چه می‌شود.

آقا کریم در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت با بازیکنان در ارتباط بود؟ عنوان کرد: زیاد نه ولی تک و توک با بعضی از آنها ارتباط داشتم و بازیکنان هم محبت داشتند. خودتان می‌دانید لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و ما باید اتفاقات خوب را رقم بزنیم. پرسپولیس باید تمام تلاشش را کند تا اتفاقات خوبی رقم بزند.

باقری در پایان گفت: من در آخر از همه هواداران متشکرم که از من خیلی خوب حمایت کردند و دست همه آنها را می‌بوسم و از الان تا وقتی در تیم باشم، سعی می‌کنم اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

نظرات بینندگان