arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

حرف‌های عجیب دنیامالی درباره ورزشگاه ۱۱۰ هزار نفری

وزیر ورزش و جوانان تاکید به شروع ساخت ورزشگاهی دارد که شاید نیاز جدی باشگاه‌ها و تیم ملی نباشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزارت ورزش و جوانان در دولت گذشته پیگیر ساخت مجموعه ورزشی بزرگ در محدوده حرم امام خمینی (ره) شد و اعلام نمود مراحل مقدماتی طراحی پروژه و ... را انجام داده و حتی مصوبه آن صادر شده، اما اجرای این پروژه هنوز در دولت جدید تبدیل به مصوبه نشده که احمد دنیامالی می‌گوید این موضوع را پیگیری می‌کند.

در شرایطی که انتظار می‌رفت پس از انتقادهای گسترده نسبت به ساخت ورزشگاه 110 هزار نفری که شاید نیاز جدی تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نباشد و ایجاد یک یا دو استادیوم با ظرفیت کمتر و کیفیت و زیرساخت بهتر در دستور کار قرار بگیرد، اما همچنان وزارت جدید هم پیگیر شروع کار این مجموعه ورزشی است.

دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه ساخت مجموعه ورزشی بزرگ تهران اظهار کرد: برای ورزشگاه جدید 110 هزار نفری هم پیگیر هستیم و این یک مجموعه و کار خیلی بزرگی است و به زودی مصوبه آن را از دولت خواهیم گرفت تا در مجموعه شهر آفتاب و اراضی محدوده مرقد حضرت امام (ره) آن را به اجرا برسانیم.

او در پاسخ به این سوال که شایعه شده بود این مجموعه متوقف شده، اظهار کرد: این شایعه درست نیست و این مصوبه دولت شهید رئیسی است و موظف هستیم که این موضوع را در جلسه هیئت دولت بیاوریم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در حال تهیه گزارشی از این مجموعه هستم تا مصوبه آن را در دولت وفاق ملی اخذ کنیم و پس از اخذ مصوبه به‌زودی احداث فاز یک این مجموعه را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه ورزشی را در 3 فاز تعریف کردیم که اولویت ما ورزشگاه است.

نظرات بینندگان