arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

گردبادی به نام دیاز: لیورپول چه اعجوبه‌ای دارد

شروع عالی لوئیز دیاز در فصل جاری زیر نظر اشلوت باعث خوشحالی بی‌حد و حصر لیورپولی‌ها شده و آنها حالا یک قهرمان جدید دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر یک بازیکن باشد که از حضور اشلوت در آنفیلد بالاتر از بقیه سود می‌برد، آن لوئیس دیاز است. لیورپول پس از شکست مقابل ناتینگهام فارست، دیگر نمی‌توانست از عهده یک لغزش دیگر برآید و بورنموث را با درخشش این بازیکن کلمبیایی نابود کرد.

2084636

لیورپول سه گل زد و دیاز با این دبل حالا پنج گل زیر نظر سرمربی هلندی زده است.

بازی با سرعتی خیره کننده آغاز شد و بورنموث هم ابتدا به گل رسید ولی مردود اعلام شد. این باعث شد تا لیورپول از خواب بیدار شود و شروع به حمله به دروازه کپا کند که در ابتدا چندین‌بار خودنمایی کرد تا اینکه او با یک خروج اشتباه باعث شد لوئیس دیاز دقیقه 26 دروازه را باز کند.

20846372084635

لوئیز دیاز بدون وقت تلف کردن، دو دقیقه بعد دوباره بورنموث را برای دومین‌بار کرد. این بازیکن کلمبیایی پس از یک پاس شگفت‌انگیز توسط الکساندر-آرنولد، در مصاف تک به تک با کپا دبلش را تکمیل کرد. این صدمین گلی است که آرنولد در آن نقش داشته و از استیو مک منمن پیشی گرفت.

2084634

قرمزها در ادامه به یک گل دیگر نیز رسیدند و پرونده بازی را بستند.

دیاز که ستاره اول این بازی بود در شش بازی فصل 5 گل زده و یک پاس گل داده تا روی 6 گل تیمش نقش مستقیم داشته باشد. دیاز در دوران حضور یورگن کلوپ نیز مهره‌ای کلیدی بود ولی زیر نظر اشلوت انگار به یک بازیکن متفاوت تبدیل شده است.

نظرات بینندگان