arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

گواردیولا: می‌خواهند ما را از صحنه روزگار محو کنند!

گواردیولا: "آنها فقط نمی‌خواهند ما سقوط کنیم، بلکه می‌خواهند ما به‌طور کامل از روی زمین محو شویم!"
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلسه رسیدگی به اتهامات مطرح شده علیه منچسترسیتی از هفته گذشته آغاز شده و بسیاری معتقد هستند که این بزرگترین و مهم‌ترین پرونده قرن در این زمینه است و عده زیادی منتظر هستند تا تصمیم نهایی دادگاه در مورد این پرونده هرچه زودتر به صورت رسمی اعلام شود.

لیگ برتر انگلیس اعلام کرده است که این باشگاه در ۱۱۵ مورد قوانین فرپلی مالی را به اشکال مختلف نقض کرده و این در حالی است که مدیران سیتی به صورت کامل این اتهامات را تکذیب می‌کنند و مدعی هستند که چنین اشتباهاتی هرگز از سوی آنها انجام نشده و بی‌گناهی‌شان در دادگاه به زودی ثابت خواهد شد.

2084646

گواردیولا در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «متاسفم اما باید بگویم که من همیشه می‌خواهم از باشگاهم دفاع کنم، به‌خصوص در دوران مدرن. به نظر می‌رسد که همه انتظار ندارند که ما فقط از لیگ برتر سقوط کنیم، بلکه به دنبال این هستند که ما را نابود و از صحنه روزگار محو کنند.

باید بگویم که این اتفاق و احساسی که شکل گرفته احتمالا به این دلیل است که ما روزهای بسیار بهتری از حریفان داشتیم و به همین دلیل توانستیم جام‌های قهرمانی بسیاری را در چند سال اخیر به دست آوریم. درک این موضوع برای ما چندان پیچیده نیست.»

گفته می‌شود که جلسات دادگاه مربوط به پرونده منچسترسیتی حداقل دو ماه به طول خواهد انجامید و حکم نهایی زودتر از اوایل بهار سال آینده به صورت رسمی اعلام نخواهد شد.

 

نظرات بینندگان