arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

بابی اندریک: یک بچه‌ در لباس هیولا

درخشش اندریک در لباس رئال مادرید باعث شده است که بسیاری از فوتبال‌دوستان به جزئیات زندگی این ستاره جوان علاقمند شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بچه‌ای پیش از رسیدن به سن قانونی قراردادی را با رئال مادرید امضا کرد و وقتی ۱۸ ساله شد برزیل را ترک کرد و به سانتیاگو برنابئو رفت و توانست در عرض دو ماه در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و کفش‌های جدیدی از برند نیو بالانس را به نمایش گذاشت که به خاطرش به شرکت قدرتمند نایکی پاسخ «نه» داده بود و اگر لازم است سطح غافلگیری از این هم بالاتر برود، باید بگوییم که او ازدواج هم کرده است.

این پسر که حالا در زندگی شخصی و فوتبالش مردی شده، اندریک فلیپه موریرا ده سوزا است که با نام اندریک در تلویزیون و روی سکوها شناخته می‌شود و لقبش برای رختکنی که با او مانند برادر کوچکتر رفتار می‌کنند بابی است. مانند آردا گولر که بچه شگفت‌انگیز دیگر حاضر در تیم کارلو آنچلوتی است، اندریک هم جایگاه ویژه‌ای در این تیم دارد.

همه اعضای حاضر در باشگاه رئال مادرید درباره او صحبت می‌کنند. آنها درباره نوجوانی حرف می‌زنند که تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیرد. باید این سوال را از خودمان بپرسیم که چطور ممکن است این فشارها روی او تاثیری داشته باشد وقتی در ۱۵ سالگی فشار ده‌ها هزار نفر از هواداران پالمیراس را رد طول دو سالی که بخشی از تیم اول و یکی از بزرگترین باشگاه‌های کشور برزیل بود بر دوش داشت؟

2084596

او موفق شد در ۸۲ دیداری که با پیراهن این تیم به میدان رفت ۲۱ گل به ثمر برساند که بسیاری از آنها در حالی به ثمر رسید که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و پس از آن هم باشگاه‌های بسیاری از اروپا خواهان جذب او بودند و اندریک تصمیم گرفت که ریسک بزرگی را در زندگی‌اش انجام دهد.

او پیشنهادهایی از چلسی و میلان را رد کرد تا پیراهن رئال مادرید را به تن کند، در حالی که فرصت بیشتری برای بازی در آن تیم‌ها داشت. او پاسخ خونی کالافات که مدیر استعدادیابی رئال مادرید است و بازیکنانی مانند وینیسیوس، رودریگو و دیگران را برای این باشگاه به خدمت گرفته است را پذیرفت و چند گام رو به جلو را به صورت ناگهانی برداشت چون سبک کاری او همین است. شوت‌ها و تصمیمات ضروری و مهم. یک ضربان و گل!

این مهاجم تصمیم گرفت که کفش‌های جدید نیو بالانس را به پا کند و به همین دلیل به پیشنهاد مطرح شده از سوی نایکی پاسخ منفی داد. این برند آمریکایی حامی مالی تیم ملی این کشور و ستاره‌هایش از گذشته تا به حال و از رونالدو نازاریو تا رونالدینیو و وینیسیوس بوده است. این برند در واقع برزیل را از آن خود کرده و بیشتر اروپا را به آدیداس واگذار کرده است اما نتوانست با اندریک این کار را پیش ببرد. او کمتر از یک سال پیش قراردادش با این شرکت را به پایان رساند و قرارداد جدیدی را با نیو بالانس امضا کرد.

2084597

بسیاری در والدیباس از پسری بسیار خاص با شخصیت درخشان و ایده‌های منحصر به خودش صحبت می‌کنند. او در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اشتوتگارت این موضوع را به نمایش گذاشت. در حالی که بازی ۱-۲ بود و این تیم آلمانی در حال پرس بود، اندریک روی یک ضد حمله پیش رفت و توانست دروازه حریف را باز کند. این اتفاق در حالی رخ داد که کیلیان امباپه و وینیسیوس با برتری عددی قابل توجهی برابر دفاع حریف موقعیت خوبی داشت اما اندریک تردید نکرد. وقتی به فاصله ۲۵ متری از دروازه‌بان رسید، حاضر نشد توپ را پاس بدهد و موشکی به سمت دروازه شلیک کرد که باعث شد بازی ۱-۳ شود.

هم تیمی‌های او نمی‌توانستند کاری که او کرده است را باور کنند. کورتوا پس از این بازی گفت:« اگر موفق به گلزنی نمی‌شد، او را می‌کشتم!» و رودریگو هم اضافه کرد:« او دیوانه است. او کاری را انجام نداد که فکر نکنم هیچ کس دیگری به جز او می‌توانست انجام دهد.»

او در چند روز گذشته نشان داده که بسیار شجاع است، از هر نظر. این حرفی بود که آنچلوتی در نشست خبری زد. همه او را بابی صدا می‌کنند چون در مصاحبه‌ای گفته بود که یکی از اسطوره‌هایش بابی چارلتون بوده است، بازیکنی افسانه‌ای در انگلیس که در دهه ۱۹۶۰ میلادی بازی می‌کرد. این چیزی است که همه با آن شوخی می‌کنند.

اما زندگی شخصی این ستاره جوان هم مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. او هفته گذشته با گابریلی میراندا که نامزد ۲۱ ساله‌اش بود ازدواج بود. یک عروسی خصوصی که عشق بین این دو نفر که چند سال است جریان دارد را تایید کرد. این بازیکن یک مسیحی بسیار معتقد است و به همین دلیل تصمیم گرفت که زودتر ازدواج کند.

2084598

قراردادی بین این دو نفر امضا شده است که بندهای بسیار خاصی دارد. مانند این که او حق ندارد در بازی‌های ویدیویی یا شبکه‌های اجتماعی با دختری حرف بزند یا صمیمی شود. کلمات ممنوعه مانند «آهان» و «اوکی» نباید به یکدیگر بگویند چون نشانگر بی اعتنایی است و باید هر هفته با هم برنامه داشته باشند. اگر هرکدام از آنها این قرارداد را زیر پا بگذارد باید برای دیگری هدیه‌ای تهیه کند.

اندریک در زمین بیشترین استفاده را از دقایقی که در اختیار دارد می‌برد. او تا به حال تنها در فرصت بسیار کوتاهی که به دست آورده سه گل زده است و پس از هر جلسه تمرینی در زمین تمرین رئال می‎ماند تا روی شوت زدن به سمت دروازه کار کند و چندین ساعت را هم در سالن بدنسازی سپری می‎‌کند.

نیم تنه پایینی او واقعن غیرطبیعی و فوق العاده است چون عضلات بسیاری در پاهایش دارد. این چیزی است که سعی در بهتر کردن آن با همکاری فیزیوتراپیست و متخصصان تغذیه رئال دارد. آنها معتقد هستند که او همه ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره را دارد.

نظرات بینندگان