arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

جمهوری آذربایجان: ارمنستان چند بار به سمت مواضع ما در نخجوان تیراندازی کرد

خبرگزاری دولتی ترند جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد یگان‌های نیروهای مسلح ارمنستان با استفاده از سلاح‌های سبک چند بار مواضع ارتش جمهوری آذربایجان در جمهوری خودمختار نخجوان را هدف قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: خبرگزاری دولتی ترند جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد یگان‌های نیروهای مسلح ارمنستان با استفاده از سلاح‌های سبک چند بار مواضع ارتش جمهوری آذربایجان در جمهوری خودمختار نخجوان را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری ترند، یگان‌های نیروهای مسلح ارمنستان از مواضع در جهت شهرک هورادیس منطقه پاشالی با استفاده از سلاح‌های سبک چند بار مواضع ارتش جمهوری آذربایجان مستقر در جهت شهرک یوخاری بوزگوف منطقه بابک در جمهوری خودمختار نخجوان را هدف تیراندازی قرار دادند.طبق این گزارش، یگان‌های ارتش جمهوری آذربایجان هم اقدامات تلافی‌جویانه کافی را انجام دادند.

تداوم تنش‌های مرزی بین دو جمهوری همسایه در حالی است که نخست‌وزیر ارمنستان سه‌شنبه طی مجمع بین‌المللی گفت‌و‌گوی ایروان اعلام کرد که این کشور و جمهوری آذربایجان بر سر 13 بند و مقدمه پیش‌نویس معاهده صلح به توافق کامل رسیدند.پیش از آن هم الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان گفته بود که باکو و ایروان بر سر حدود ۸۰ درصد متن معاهده صلح توافق کرده‌اند.

نظرات بینندگان