arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

وعده هوادار به فوتبال ایران:ما ادامه داریم

کیفیت و کمیت تمرینات بنفش‌ها در تهران و در تعطیلات تابستانی لیگ برتر نشان می‌دهد که هواداری‌ها برای آغاز مجدد رقابت‌ها لحظه شماری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: کیفیت و کمیت تمرینات بنفش‌ها در تهران و در تعطیلات تابستانی لیگ برتر نشان می‌دهد که هواداری‌ها برای آغاز مجدد رقابت‌ها لحظه شماری می‌کنند.

سید مهدی و رحمتی و شاگردانش روز‌های جمعه و شنبه برگزاری دو دیدار متوالی و دوستانه برابر مس رفسنجان را در برنامه آماده سازی خود گنجانده اند تا در جهت پیاده سازی الگوی تمرینی شان در شرایط نزدیک به بازی، آماده شروع دوباره ماراتن خلیج فارس شوند.

شادابی و انگیزه سرشار بازیکنان هوادار در تمرین بنفش‌ها به وضوح نشان می‌دهد که آن‌ها در شرایط آمادگی بدنی و تاکتیکی مناسبی قرار گرفته اند و برای بهبود وضعیت شان در آینده و در جدول رده بندی لیگ برتر، به اتحاد و یکپارچگی تیمی بالا و قابل اعتنایی دست یافته اند تا پیغامی واضح را به فوتبال ایران مخابره کنند؛ می‌خواهند زنده بمانند و کماکان به ماجراجویی شان در فوتبال ایران ادامه بدهند.

بنفش‌ها روز شنبه مورخ بیست و چهار شهریور در اراک به مصاف آلومینیومی می‌روند که یکی از بهترین نتایج تاریخ خود را دو فصل پیش با سید مهدی رحمتی سرمربی فعلی هوادار به ثبت رسانده است و جالب آن که در ششمین فصل حیات هواداری‌ها در فوتبال ایران، به جز در دیدار دور رفت فصل گذشته در ورزشگاه پاس قوامین تهران که با جنجال و اعتراض فراوانی به عملکرد داوری همراه شد، اراکی‌ها در تمامی دیدار‌های شان برابر باشگاه تهرانی چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر یا شکست خورده اند و یا بازی را به تساوی کشانده اند و جالب آن که تاکنون هرگز موفق به شکست تنها نماینده لیگ برتری و غیر سرخابی پایتخت در اراک نشده اند.

نظرات بینندگان