arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

تماس تلفنی عراقچی با روسای نمایندگی‌های ایران در عراق درباره وضعیت زوار اربعین

وزیر امور خارجه امروز در تماس‌های تلفنی با روسای نمایندگی‌های ایران در عراق در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی به زوار ایرانی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: وزیر امور خارجه امروز در تماس‌های تلفنی با روسای نمایندگی‌های ایران در عراق در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی به زوار ایرانی اربعین حسینی قرار گرفت.

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه امروز (پنجشنبه) اول شهریور در تماس‌های تلفنی جداگانه با محمدکاظم آل‌صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسولهای ایران در شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی و رسیدگی به زوار ایرانی مراسم اربعین حسینی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه از تلاش‌های شبانه‌روزی رؤسا و همکاران نمایندگی‌های ایران در عراق در اهتمام ویژه به امور زوار اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر و تشکر کرد.

عراقچی همچنین از مهمان نوازی کریمانه و مخلصانه دولت و مردم نجیب و مهمان‌نواز عراق صمیمانه تشکر کرد. 

محمدکاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و همچنین سیدرضی کاظمی مازندرانی سرکنسول ایران در نجف اشرف و سیدعبدالرحیم ساداتی فر سرکنسول در کربلای معلی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته در رسیدگی به امور زائران ایرانی و همچنین سایر زواری که از برخی کشورهای همسایه و از مسیر ایران در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده‌اند، شرایط جاری و وضعیت خدمت رسانی را بسیار خوب گزارش کردند و اظهار داشتند همه تلاش‌ها و تدابیر خود را به منظور خدمت رسانی حداکثری به زائران تا پایان مراسم اربعین حسینی به کار خواهند بست.

نظرات بینندگان