arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

ژابی آلونسو: بایرن‌مونیخ شانس نخست قهرمانی در «بوندس‌لیگا» است

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن که فصل گذشته توانست با این تیم فاتح بوندس‌لیگا شود، در نشست خبری اولین بازی فصل، بایرن‌مونیخ را مدعی اصلی قهرمانی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

العربیه: ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن که فصل گذشته توانست با این تیم فاتح بوندس‌لیگا شود، در نشست خبری اولین بازی فصل، بایرن‌مونیخ را مدعی اصلی قهرمانی دانست.

آلونسو در نشست خبری پیش از بازی برابر بروسیا مونشن‌گلادباخ، گفت: «برای اینکه دائماً نپرسید که مدعی اصلی قهرمانی کدام تیم است، بگذارید همین اول بگویم؛ برای من روشن است که مدعی اصلی قهرمانی در این فصل بایرن‌مونیخ است.»

بایرلورکوزن فصل گذشته ضمن پایان دادن به سلطه ۱۱ ساله بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا، برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال آلمان شد.

ژابی در جواب سوال یکی از خبرنگاران که اکنون چه حسی به قهرمانی بدون شکست بایرلورکوزن در فصل گذشته و پایان دادن به سلطه ۱۱ ساله بایرن‌مونیخ دارد، گفت: «این متعلق به گذشته است. فصل گذشته واقعا عالی بود. ولی اکنون در آغاز فصل جدید هستیم و می‌بایست از صفر شروع کنیم. باید هر کاری که سال گذشته کردیم را دوباره انجام دهیم.»

تیم آلونسو هفته گذشته فصل جدید را با قهرمانی در سوپرکاپ آلمان آغاز کرد؛ جایی‌که توانست اشتوتگارت را پس از تساوی ۲ بر دو در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی شکست دهد.

نظرات بینندگان