arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

واکنش توانیر به خبر تعطیلی کرمان‌ موتور به دلیل قطعی برق: کارخانه کرمان موتور فقط یک روز در هفته در برنامه مدیریت بار مشارکت می‌کند

شرکت توانیر در واکنش به خبر «تعطیلی کارخانه کرمان موتور به دلیل قطعی برق» اعلام کرد که این کارخانه ۶ روز در هفته مشغول تولید است و فقط یک روز در برنامه مدیریت بار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت توانیر در واکنش به خبر «تعطیلی کارخانه کرمان موتور به دلیل قطعی برق» اعلام کرد که این کارخانه ۶ روز در هفته مشغول تولید است و فقط یک روز در برنامه مدیریت بار مشارکت کرده است.

در متن این تکذیبیه که برای «انتخاب» ارسال شده، آمده است: 

«سردبیر محترم پایگاه خبری انتخاب

با سلام و احترام

پیرو انتشار خبری با عنوان «شرکت کرمان موتور بدلیل قطعی برق تعطیل شد» در مورخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ آن پایگاه خبری، پاسخ شرکت توانیر به شرح ذیل ارسال می‌ش. خواهشمند است حسب ماده ۲۳ فصل ششم قانون مطبوعات کشور دستور فرمایید پاسخ ارسالی را در همان بخش به منظور آگاهی خوانندگان و عموم مردم با تیتر ذیل درج و انتشار یابد.

برق خودرو سازی کرمان موتور ۶ روز از ۷ روز هفته بدون محدودیت تامین می‌شود.

تمامی مشترکین صنعتی از جمله کارخانه‌های خودروسازی مکلف به مشارکت در اجرای برنامه‌های مدیریت بار ابلاغی از قبیل: جابجایی بار، استفاده از تعطیلات تابستانی و یا تعمیرات هستند. لازم به ذکر است کارخانه خودروسازی کرمان موتور از ۷ روز هفته ۶ روز کامل بدون محدودیت مشغول تولید است و فقط یک روز در هفته (روز‌های شنبه) در برنامه مدیریت بار مشارکت کرده و در مابقی ساعات شبانه روز بدون اعمال سهمیه بندی فعالیت تولیدی داشته است و به صراحت می‌توان عنوان کرد که تاکنون هیچ محدودیتی فراتر از برنامه‌های مدیریت بار به آن کارخانه ابلاغ نشده و دلیل تاخیر در تعهدات کارخانه خودروسازی «کرمان موتور» به مردم، اعمال مدیریت بار و کاهش برق تحویلی نیست.»

نظرات بینندگان