arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

اکسیوس: برآوردهای اطلاعاتی اسرائیل حاکی از آن است که حمله ایران به اسرائیل ممکن است ظرف روزهای آینده و حتی قبل از مذاکرات پنج شنبه آتش بس، آغاز شود

اکسیوس نوشت: برآورد‌های اطلاعاتی اسرائیل حاکی از آن است که ایران تصمیم گرفته است به تلافی ترور هنیه، اسرائیل را هدف قرار دهد و ممکن است طی روز‌های آینده این کار را انجام دهد. حمله ایران به اسرائیل مستقیم خواهد بود و ممکن است ظرف روز‌های آینده و حتی قبل از مذاکرات پنج شنبه آتش بس، آغاز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اکسیوس می گوید که برآوردهای اطلاعاتی اسرائیل حاکی از آن است که حمله ایران به اسرائیل ممکن است ظرف روزهای آینده و حتی قبل از مذاکرات پنج شنبه آتش بس، آغاز شود.
 
به گزارش «انتخاب»؛ اکسیوس نوشت: برآوردهای اطلاعاتی اسرائیل حاکی از آن است که ایران تصمیم گرفته است به تلافی ترور هنیه، اسرائیل را هدف قرار دهد و ممکن است طی روزهای آینده این کار را انجام دهد.  حمله ایران به اسرائیل مستقیم خواهد بود و ممکن است ظرف روزهای آینده و حتی قبل از مذاکرات پنج شنبه آتش بس، آغاز شود.
 
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نیز در همن رابطه اعلام کرد که  برآوردهای دستگاه‌های امنیتی نشان می‌دهد که ایران حمله ای سخت‌تر از حمله آوریل گذشته را هدایت خواهد کرد.  آماده‌باش در سیستم امنیتی با پیش‌بینی اینکه حمله ایران گسترده‌تر از حمله موشکی قبلی در آوریل خواهد بود.
 
 کانال ۱۳ اسرائیل نیز خبر داد:  برآوردهای اسرائیل حاکی از آن است که پاسخ ایران و حزب‌الله ممکن است این هفته باشد.
 
 والا دیگر رسانه اسرائیلی به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرد: برآورد این است که ایران تصمیم گرفته است به تلافی ترور هنیه، مستقیما به اسرائیل حمله کند.
نظرات بینندگان