arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

روان‌درمان، جامع‌ترین پلتفرم خدمات سلامت روان

روان‌درمان، سامانه خدمات تخصصی روان‌شناسی و مشاوره پزشک‌خوب، راه‌اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روان‌درمان، جامع‌ترین پلتفرم خدمات سلامت روان

روان‌درمان، وب‌سایت رزرو نوبت آنلاین و دریافت خدمات تخصصی روان‌شناسی، توسط پزشک‌خوب (https://pezeshkekhoob.com/) راه اندازی شد. مراجعه به روان‌درمان، امکان رزرو آنلاین از روان‌شناس، روان‌پزشک و روان‌کاو را برای همه افراد فراهم می‌کند.

به‌گزارش انتخاب، پزشک خوب به دنبال افزایش نیاز جامعه به روان‌شناس و لزوم بالا بردن سطح سلامت روانی، پلتفرم تخصصی حوزه سلامت روان، یعنی روان‌درمان، را راه اندازی کرده است. این وب‌سایت به دنبال دراختیارگذاشتن امکاناتی برای کاربران است تا بدون دغدغه بتوانند نیازهای مربوط به سلامت روان خود را رفع کنند. مزایایی که روان‌درمان ارائه می‎دهد این پلتفرم را به تخصصی‌ترین سامانه حوزه روان‌شناسی و سلامت روان کشور تبدیل می‌کند.

رزرو آنلاین نوبت روان‌درمانی با روان‌درمان

پزشک خوب، با پشتوانه سابقه‌ای بسیار مطلوب خود در زمینه نوبت‌دهی آنلاین و برقراری پل ارتباطی میان پزشکان و کاربران، با توجه به نیاز روزافزون افراد به دریافت خدمات، سامانه روان‌درمان را راه اندازی کرد.

روان‌درمان وب‌سایت تخصصی روان‌شناسی است که افراد می‌توانند با مراجعه به آن، از میان تعداد زیادی متخصص، با مشاهده اطلاعات و رزومه تأییدشده آنان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

به‌گفته سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، از دلایلی که این مجموعه تصمیم به جدا کردن حوزه پزشکی از روان‌شناسی و روان‌پزشکی کرده تخصصی‌بودن حوزه سلامت روان است. گستردگی موضوع‌های مرتبط با روان، تنوع مسائل روان‌شناسی، افزایش حجم تقاضا برای استفاده از خدمات روان‌درمانی و تولید محتوای باکیفیت، از عواملی است که روان‌درمان بر مبنای آن‌ها راه‌اندازی شده است.

همه افراد از سراسر ایران، بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی، می‌توانند به وب‌سایت روان‌درمان مراجعه کنند و از روان‌شناسان، روان‌کاوان و روانپزشکان معتبر شهر خود، به‌صورت آنلاین، نوبت بگیرند.

مزایای استفاده از وب‌سایت روان‌درمان چیست؟

به‌گفته سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، روان‌درمان بهترین سامانه برای جست‌وجو، مشاهده اطلاعات و رزومه و انتخاب بهترین متخصص سلامت روان و روانشناسی است که امکان شرکت در جلسه‌های حضوری و آنلاین روان‌درمانی را برای همه افراد و با هر نیازی فراهم کرده است. مزایای روان‌درمان از این قرار است:

1.دسترسی به بزرگ‌ترین شبکه روان‌شناسان کشور: روان‌درمان با داشتن بیشترین تعداد روان‌شناسان فعال، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در هر شهری که هستند بتوانند به بهترین روانشناس دسترسی داشته باشند.

2.اعتبار و صداقت: به جهت اطمینان بخشی به کاربران برای انتخاب یک روان‌درمانگر مناسب، تمامی مدارک متخصصان توسط روان‌درمان بررسی و تأیید می‌شوند. بر این اساس می‌توان با مشاهده اطلاعات تحصیلی و شغلی، از جمله حوزه فعالیت، زمینه تخصصی و سوابق حرفه‌ای، بهترین متخصص را انتخاب کرد.

3.امکان مشاهده نظرات مراجعان: انتخاب یک متخصص کاری چالش‌برانگیز است که یکی از راه‌ها برای اطمینان از انتخاب مطمئن، مطالعه نظرات کاربران و مراجعان قبلی هر متخصص است؛ روان‌درمان این مزیت را در اختیار همه افراد قرار می‌دهد تا انتخابی مطلوب داشته باشند.

4.انتخاب براساس نیاز هر کاربر: گوناگونی مشکلات مرتبط با سلامت روان باعث شده است تا روان‌درمان متخصصان را براساس مسائل مختلف فردی، خانوادگی، تربیتی، کودک، زوج، اعتیاد و جنسی و دیگر نیاز افراد به آنان پیشنهاد کند.

5.استفاده از مطالب دقیق و به‌روز: با هدف افزایش آگاهی افراد، روان‌درمان جامع‌ترین و دقیق‌ترین مجله سلامت روان را برای کاربران خود تهیه می‌کند که روان‌شناسان معتبر آن‌ها را می‌نویسند و تأیید می‌کنند.

6.کاربری راحت و متناسب با نیاز کاربر: تجربه کاربری با روان‌درمان با هدف کسب رضایت افراد و سهولت دسترسی آنان به بخش‌های مختلف طراحی شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت روان‌درمان و براساس نیاز، از بخش‌های مختلف برای رزرو جلسات روان‌درمانی استفاده کنند.

با توجه به این موارد و  پیشینه عملکرد مطلوب پزشک خوب در زمینه نوبت‌دهی پزشکان، روان‌درمان نیز تجربه بسیار مناسبی، برای افراد نیازمند به دریافت خدمات روان‌شناسی و مشاوره را به ارمغان خواهد آورد.

نظرات بینندگان