arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۴ تير ۱۴۰۳

تصمیم نهایی: فروش ستاره رئال فقط با یک شرط

رئال مادرید تنها در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه حاضر به موافقت با جدایی دنی سبایوس خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی را با رئال مادرید امضا کند و به حضورش در این تیم ادامه دهد و امیدوار بود که بتواند در طول فصل به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شود و جایگاه ثابتی در خط میانی داشته باشد.

اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و کارلو آنچلوتی فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نداد و این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی شدید او شده بود که از حضورش روی نیمکت به هیچ وجه راضی نبود و زمزمه‌های بسیاری درباره جدایی‌اش از همان چند ماه قبل به صورت جدی به گوش می‌رسید. 

2031937

با این حال، تصمیم کروس برای ترک رئال مادرید و خداحافظی از دنیای فوتبال باعث شد که مدیران این باشگاه نگران شرایط خط میانی این تیم در فصل آینده باشند و به این ستاره اسپانیایی اعلام کنند که اجازه جدایی او را به این آسانی نخواهند داد، چون مایل هستند که بازیکنانی را در صورت مصدومیت ستاره‌ها روی نیمکت داشته باشند. 

حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده که رئال بار دیگر به سبایوس اعلام کرده است که به این آسانی با جدایی او موافقت نخواهد کرد. اگر این بازیکن مایل است که این باشگاه را ترک کند باید پیشنهادی منطقی و قابل توجه از سوی خریدارش ارائه کند و تنها به این شرط است که رئال با جدایی او و پیوستش به باشگاهی دیگر موافقت خواهد کرد و در غیر این صورت او باید همچنان در فصل آینده منتظر رسیدن فرصتی روی نیمکت باشد.

نظرات بینندگان