arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

جوانان گلسا حافظ تاج و تخت بزرگان مردآباد!

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با قهرمانی مقتدرانه تیم مقاومت گلساپوش یزد به اتمام رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتایج درخشان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام جهانی امارات بسیاری را امیدوار کرد که هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران توجهات بیشتری را به خود جلب کند؛ ۹هفته از این رقابت‌ها گذشت و بازهم فوتبال ساحلی در سایه برادران بزرگتر خود یعنی فوتبال و فوتسال گم شد! 

البته این کم‌توجهی ذره‌ای از گرمای تنور مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی نکاست و تیم‌های حاضر با ارائه بازی‌های زیبا مشتاقان خود را از انتخاب تماشای این لیگ راضی کردند؛ از جذابیت‌های این لیگ همین بس که در غالب تیم‌ها ملی‌پوشان و بازیکنان مطرحی حضور داشتند که بازی‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کرد و زهر پیش‌بینی‌های قبل از آغاز بازی را می‌گرفت. 

2052441

برای اثبات این ادعا تیم چادرملو اردکان که با انبوهی از ستاره‌های ملی‌پوش و مربی تیم ملی‌اش قبل از شروع مسابقات مدعی اول قهرمانی به‌شمار می‌رفت در پایان نیم فصل در جایگاه ششم قرار گرفت و این نشان از غیرقابل پیش‌بینی بودن لیگ امسال است. 

البته لیگ ما یک نقطه قابل پیش‌بینی هم دارد و آن هم عملکرد همواره درخشان باشگاه مقاومت گلساپوش یزد است که هرچند با جدایی بسیاری از ستاره‌های خودش دست به جوان‌گرایی زده اما با همان جوانانی که برخی از آنها ۱۶ یا ۱۷ سال سن داشتند توانست به سان سالیان گذشته در صدر جدول جای بگیرد. 

2052443

گلسای جوان شده از ۹ دیدار خود با ۸ پیروزی مقابل رقبا، ۲۴ امتیاز کسب کرد و با اختلاف ۴ امتیازی در صدرجدول قرار گرفت تا در دور برگشت که تنها برای یک دیدار از استان یزد خارج خواهد شد، نبض قهرمانی مجددش در ایران را در دست بگیرد. 

البته مجموعه باتجربه گلسا می‌دانند که نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگانشان یعنی فولاد هرمزگان و پارس جنوبی بوشهر منتظر اندک لغزشی هستند تا صدر را از شاگردان میرشمسی بگیرند؛ دو تیم تازه لیگ برتری شده وحدت مهریز و آداک نوشهر و همچنین چادرملو اردکان هم که در رتبه‌های بعدی جای گرفتند از قهرمانی ناامید نیستند و برای نیم فصل دوم انگیزه‌های سرشاری خواهند داشت! 

انگیزه‌هایی که می‌تواند فوتبال‌ساحلی همواره هیجان‌انگیز ما را دیدنی‌تر از قبل کند... 

گزارشی از محمدرضا سلیمی

2052444
نظرات بینندگان