arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

لاپورتا چطور جرات می‌کند اسم بازیکن ما را بیاورد!

اتلتیک بیلبائو از اینکه خوان لاپورتا دیروز به صراحت از تمایلش برای خرید نیکو ویلیامز حرف زد، عصبانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ستاره خط حمله بیلبائو و تیم ملی اسپانیا، که در پایان فصل قراردادش با بیلبائو تمام می‌شد، اخیراً آن را تمدید کرد. او مورد نظر بارسا و چند تیم بزرگ دیگر قرار دارد.

نکته جالب و البته عجیب، بند فسخ ارزان اوست که باعث می‌شود برای باشگاه‌های متمول کاملاً در دسترس باشد. کافی است با خود او به توافق برسند و سپس این رقم را به حساب اتلتیک واریز کنند.

2020090

نیکو ستاره اول خط حمله اسپانیا در یورو 2024 بوده و روز گذشته خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به صراحت گفت که هم به او علاقه دارند و هم از توان مالی لازم برای خرید او برخورداند.

اینکه رئیس یک باشگاه بزرگ به وضوح از بازیکنی که تحت قرارداد با باشگاه دیگری است حرف بزند، در نوع خود عجیب است و مطابق انتظار واکنش بسیار منفی بیلبائو را به همراه داشت. آنها می گویند لاپورتا به چه جراتی اینقدر واضح از نیکو نام برده است.

2046809

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، نه تنها بیلبائو که حتی ایجنت و اطرافیان نزدیک نیکو نیز از اظهارنظر لاپورتا شگفت زده شده اند، چون هنوز هیچ مذاکره ای بین طرفین صورت نگرفته و نیکو تمام تمرکزش روی یورو 2024 است. او بارها در مصاحبه هایش گفته که نمی خواهد هیچ چیز از پیشنهاداتش بداند و بعد از یورو به اندازه کافی وقت خواهد داشت.

در سوی دیگر بارسلونا معتقد است وقتی بیلبائو در قرارداد نیکو بند جدایی 58 میلیون یورویی گنجانده، در واقع یعنی او را برای فروش گذاشته و خوب می دانند که حفظ این جواهر بعد از درخشش او در یورو غیرممکن است.

نظرات بینندگان