arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۱۴ تير ۱۴۰۳

صبحانه خبری، ۱۴ تیر ۱۴۰۳؛ از ارسال وسیع پیامک به روحانیون برای تبلیغ علیه پزشکیان با وعده ۲ میلیون تومان تا افشاگری مقام سابق صداوسیما از حضور خانواده جلیلی در این سازمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

ارسال وسیع پیامک به روحانیون برای تبلیغ علیه پزشکیان با وعده ۲ میلیون تومان
در ادامه تلاشها برای تغییر رای روستاییان و مردم سایر مناطق کشور در تازه ترین اقدام پیامک هایی وسیع برای روحانیون جهت فعالیت علیه پزشکیان ارسال شده است. در متن این پیامک که از سوی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر ارسال شده  است آمده: «سلام طلاب عزیز چنانچه فجایع سیاسی اقتصادی و فرهنگی دولت روحانی را برای انتخابات تبلیغ میکنید عدد 1 را به همین سامانه تا 15 تیر پیامک کنید تا به قید قرعه 20 ميليون ريال هدیه بگیرید.

تخلف انتخاباتی فتاح و حمایتش از جلیلی
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه پای کاندیدای اصلح یعنی دکتر جلیلی ایستاده‌ایم، گفت: اطمینان دارم با انتخاب آقا سعید راه حاج قاسم، راه شهدا، راه مدافعان حرم و راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد. 

ظریف : نمی‌دانم جلیلی این دروغ‌ها را از کجا می‌گوید
ظریف در لایو حسن‌آقامیری و مصطفی فقیهی گفت: نمی‌دانم جلیلی این دروغ‌ها را از کجا می‌گوید، برایش از اسرائیل می‌فرستند که فرزند آن مغز متفکرش آن‌جاست؟ اعصاب تماشای دروغ‌های جلیلی را ندارم. 

زنگنه: شما ۱۰، ۲۰ میلیارد دلار به کشور ضرر زدید و به نفع ابوظبی و بقیه کار کردید
بیژن زنگنه در واکنش به ادعاهای سعید جلیلی در خصوص کرسنت گفت: کسی که می‌گوید ارزان فروختید، وقتی راست می‌گوید که بتواند قرارداد بهتر امضا کند. شما ده تا بیست میلیارد دلار به کشور ضرر زدید و به نفع ابوظبی و بقیه کار کردید و در نهایت هم معلوم نیست چقدر باید خسارت بدهیم و این مدیریت خود شما بوده است چرا که ما کاره‌ای نبودیم. 

صالحی: جلیلی می گفت قطعنامه ۱۹۲۹ خیلی مهم نیست
صالحی خاطرنشان کرد: جلیلی نظرش این بود که ما روی بند ۴۱ فصل هفت هستیم و مهم نیست، اما به گفته دکتر ظریف، اینگونه نبود، چرا که در بند ۴۲ مجوز اقدام نظامی علیه ایران داده می‌شود. 

افشاگری مقام سابق صداوسیما از حضور خانواده جلیلی در این سازمان
مقام سابق صداوسیما تاکید کرد: پسرخاله [جلیلی] چطور معاون سیاسی شده که به دستور دفتر رهبری در اسفندماه عزل می‌شود؟ پس از عزل معاون سیاسی، رئیس دفتر سابق [جلیلی]معاون سیاسی می‌شود و فرد عزل شده هم می‌شود مشاور عالی سازمان. 

ظریف: شعار ما «زنده باد مخالف من» است
ظریف تأکید کرد: ما به دنبال عقل و منطق و برهان هستیم و با دروغ و دغل و قریب دشمنیم اما با یکدیگر خیر. ما هیچ‌گاه برای هموطن خود از کلمه «مرگ» استفاده نمی‌کنیم، ما برای «زندگی» آمده ایم. شعار ما «زنده باد مخالف من» است؛ نه «مرگ بر این و آن». 

⁧حمایت حمیدرضا علیمی، ⁩مداح از پزشکیان
⁧حمیدرضا علیمی ⁩مداح اهل بیت و یار و رفیق زنده یاد ⁧سیدجوادذاکر ⁩از پزشکیان حمایت کرد و در توئیتی با هشتگ انتخابات نوشت: «ما خط ما خطّ چپ و راست نخواندیم درست؛ هرکس به رهِ علی رود با اوئیم…» 

عصبانیت عباسی، عضو ارشد ستاد جلیلی: چرا از بالا رفتن دیوار سفارت می گویید؟
عباسی، عضو ارشد ستاد جلیلی نوشت: «به چه دلیل بالا رفتن از دیوار سفارتخانه ای در ایران برای جمع آوری رای به دفعات تکرار میشود؟ اما حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه محکوم نمی‌شود. کجاست هویت ایرانی؟ دکتر جلیلی آزادی و استقلال کشور را حفظ می‌کند و عظمت ایران را با احترام به دیگران به دنیا نشان می‌دهد.» 

حمایت فرزند شهید جهان آرا از پزشکیان ‏⁧
سید حمزه جهان آرا فرزند شهید جهان آرا از پزشکیان حمایت کرد و در توئیتی با هشتگ پزشکیان نوشت: «موضوع رای به جلیلی نیست، مهم تفکر غالب تندروی است.» 

تذکر تند «مخبر» به «محسن منصوری»
چالش میان مخبر با زیرمجموعه‌های حامی جلیلی و پایداری، از بدو تشکیل دولت وجود داشته و اینک به اوج خود رسیده است. محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور است که ساعتی قبل، به عنوان رییس ستاد جلیلی در مراسم دهیاری‌های دولت شرکت کرده است.  

پیام روحانی به مردم
 حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم در پیامی به مردم اظهار کرد که به کسانی رأی ندهید که تحریم را برنمی‌دارند و شاید اسنپ‌بک را به ارمغان بیاورند. 

رسایی: ، خودش، خودش را زده
رسایی مشاور جلیلی در اجتماع حامیان جلیلی در مصلی تهران در پاسخ به فردی که به او گفت قالیباف را بد زده اید گفت: قالیباف، خودش، خودش را زده. 

شریف زارچی، استاد جلیلی حتی یک روز در شریف تدریس نکرده‌
دکتر علی شریف زارچی نوشت: من نمی‌دانم حامیان جلیلی چه علاقه‌ای دارند او را به دانشگاه شریف بچسبانند. ایشان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق است، پایان‌نامه‌اش را زیر نظر علم‌الهدی امام جمعه مشهد انجام داده و طبق اعلام رییس دانشکده مدیریت شریف حتی یک روز در دانشگاه شریف تدریس نکرده‌است. 

نهاد ریاست جمهوری تقریباً تعطیل شده
مهاجرانی نوشت: با یکی از مدیران سابق نهاد ریاست جمهوری صحبت می‌کردم. من ۱۲ سال معاون نخست وزیر و رئیس جمهور بودم. نهاد را می‌شناسم. گفت: تقریبا نهاد تعطیل است. همه مدیران ارشد و میانی رفته اند شهرستان‌ها برای تبلیغ جلیلی! وقتی رئیس نهاد می‌شود رئیس ستاد. نهاد هم به ستاد می‌پیوندد.

اتوبوس‌های شهرداری در اطراف مصلی و محل سخنرانی جلیلی
تصاویری از اتوبوس‌های شهرداری در اطراف مصلی و محل سخنرانی جلیلی منتشر شد.

نظرات بینندگان