arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۳

تمرینات آماده‌سازی نیمار برای بازگشت به مستطیل سبز

نیمار جونیور، فوق ستاره برزیلی باشگاه الهلال سعودی که این روزها برای حمایت از تیم ملی برزیل در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به ایالات متحده آمریکا سفر کرده، تمرینات آماده‌سازی برای بازگشت به میادن را آغاز کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

العربیه: نیمار جونیور، فوق ستاره برزیلی باشگاه الهلال سعودی که این روز‌ها برای حمایت از تیم ملی برزیل در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به ایالات متحده آمریکا سفر کرده، تمرینات آماده‌سازی برای بازگشت به میادن را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش نشریه «الریاضیه» سعودی، نیمار در شهر لاس‌وگاسِ ایالات متحده آمریکا تمرینات خود را برای بازگشت زودتر به میادن مسابقه را آغاز کرده و این فوق ستاره برزیلی اواسط هفته آینده به ریاض بر می‌گردد تا در کنار سایر بازیکنان الهلال تمرینات پیش‌فصل را شروع کند.

خوان خیمینز، پزشک اسپانیایی الهلال در روز‌های آینده با ارزیابی و معاینات پزشکی زمان دقیق بازگشت به تمرینات گروهی نیمار را مشخص می‌کند.

نیمار جونیور در اواخر ۲۰۲۳ در جریان دیدار تیم ملی برزیل برابر اروگوئه در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار پارگی رباط صلیبی شد و اکنون طبق آخرین گزارش‌های پزشکی در مرحله پیشرفته آماده‌سازی برای بازگشت به میادین قرار دارد.

نیمار ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳ در جریان بازی تیم ملی برزیل برابر اروگوئه در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ از ناخیه زانو آسیب دید و تحت عمل جراحی رباط صلیبی قرار گرفت.

نظرات بینندگان