arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۸ - ۰۷ تير ۱۴۰۳

پیام پزشکیان: دو راه پیش رو داریم، راهی است که ما را به اینجا رسانده و دوم تغییر و اصلاح مسیر گذشته

شما مردم بزرگ و فهیم ایران، اجازه ندهید دیگران برای شما و به جای شما تصمیم بگیرند. من به تنهایی نمی‌توانم این وضع را تغییر بدهم. من یک رای دارم و شما میلیون‌ها رای. با اراده و رأی خود، آینده را رقم بزنید و نشان دهید که قدرت در دستان شماست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسعود پزشکیان در پیامی اعلام کرد:

هم‌وطنان عزیزم

‏ما دو راه پیش رو داریم. اول ادامه راهی است که ما را به اینجا رسانده است و دوم تغییر و اصلاح مسیر گذشته.

‏در این مدت در سخنرانی‌ها، گفتگوها و مناظرات با دیدگاه‌های من و ۴ نامزد دیگر آشنا شدید. نیک می‌دانید که آنچه با آن مواجهیم رقابت چند نفر نیست، بلکه تقابل میان ⁧ #دو_دیدگاه⁩ و ⁧ #دو_راه⁩ است.

‏راه اول کوبیدن بر طبل تفرقه و دشمنی و چنددستگی در داخل و اختلاف و تنش در سیاست خارجی‌ است و راه دوم تلاش برای انسجام ملی و وحدت داخلی و تنش‌زدایی عزت‌مندانه در خارج است.

‏پرچم‌داران یک دیدگاه توهم تخصص در همه زمینه‌ها دارند و طرفداران دیدگاه دوم دست نیاز به سوی عالمان و کارشناسان دراز می‌کنند و معترفند که برای حل مشکلات کشور ناگزیریم از تجربه‌های موفق ملی و بین‌المللی استفاده کنیم.

‏یکی خود را قیم، ولی و سرپرست مردم می‌داند و دیگری خود را خاک پای مردم ایران می‌نامند.

‏شما مردم بزرگ و فهیم ایران، اجازه ندهید دیگران برای شما و به جای شما تصمیم بگیرند. من به تنهایی نمی‌توانم این وضع را تغییر بدهم. من یک رای دارم و شما میلیون‌ها رای. با اراده و رأی خود، آینده را رقم بزنید و نشان دهید که قدرت در دستان شماست.

‏تا پیروزی قاطع در مرحله اول یک قدم مانده است. دوستان و آشنایان خود را همراه کنید. فرصت‌ها همیشگی نیستند. شما تاریخ را می‌سازید. آرزوهای زیادی ⁧ #برای_ایران⁩ عزیزمان داریم.

‏خاک پای ملت ایران
‏مسعود پزشکیان

نظرات بینندگان