arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۰۷ تير ۱۴۰۳

جاده سوادکوه تا روز جمعه مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در سوادکوه که خسارت فراوانی به همراه داشت، گفت که نیروهای امدادی و خدمات رسان هم اکنون در حال بازگشایی جاده سوادکوه و همچنین جمع آوری نخاله و ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند که بازگشایی این محور قطعاً تا روز جمعه به طول خواهد انجامید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در سوادکوه که خسارت فراوانی به همراه داشت، گفت که نیروهای امدادی و خدمات رسان هم اکنون در حال بازگشایی جاده سوادکوه و همچنین جمع آوری نخاله و ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند که بازگشایی این محور قطعاً تا روز جمعه به طول خواهد انجامید.

حسینعلی محمدی شیرکلایی ۶ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون ۶۰۰ نیروی انسانی در قالب ۴۴ تیم امدادی و خدمات رسان با به کارگیری ۳۶ دستگاه ماشین آلات سنگین در منطقه حضور دارند و در حال بازگشایی جاده سوادکوه و جمع آوری ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند .
وی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی و خدمات رسان و پاکسازی مسیر، پیش بینی می شود تا روز جمعه جاده سوادکوه بازگشایی و در آخرین روز هفته جاری زیر بار ترافیکی برود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در دامنه ها و ارتفاعات استان، افزود: با شکل گیری جریانات همرفتی و بارش رگبار باران در شب و روز گذشته در شهرستان های سوادکوه، چالوس و ساری و آمل و سوادکوه شمالی، شاهد طغیان و افزایش سطح آب رودخانه ها بودیم.

محمدی شیرکلایی اظهار کرد: به دنبال بارش رگباری باران و طغیان رودخانه ها، شاهد حجم آورده زیادی از سیلاب بودیم که باعث مسدود شدن محورهای اصلی و آسیب رساندن به تعدادی از خودروهای عبوری شد.

وی با اشاره به حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین استاندار مازندران در نخستین ساعات وقوع سیلاب در سوادکوه، گفت: با هدف تسریع در خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان، استاندار مازندران دستور داد در کمترین زمان ممکن نسبت به این مهم اقدام کنند.

نظرات بینندگان