arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

شوق ستاره رئال: بازی کنار امباپه افتخار است

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، مشتاق بازی کردن کنار کیلیان امباپه در فصل آینده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از فوتبال‌دوستان در چند فصل اخیر در انتظار انتقال امباپه به رئال مادرید بودند و این اتفاق بالاخره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و با جدایی او از باشگاه پاری سن ژرمن با اتمام مهلت قراردادش و به عنوان بازیکن آزاد با انتقالی قرضی رخ داد. 

حالا بسیاری از هواداران رئال مادرید به صورت جدی منتظر تماشای نسخه جدیدی از این تیم خصوصا در خط حمله هستند که از فصل آینده با حضور ستاره‌های بزرگی چون این بازیکن، وینیسیوس جونیور و رودریگو در انتظار حریفان خواهد بود و رویارویی و مقابله با آن کار آسانی نخواهد بود. 

1954021

رودریگو که در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل برای شرکت در مسابقات کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ حضور دارد درباره بازی کنار این ستاره فرانسوی به خبرنگاران گفت: «بازی با امباپه باعث افتخار است. من همیشه به وضوح این را گفته‌ام. بازی با یکی از بهترین بازیکنان دنیا همیشه رویای من بوده است.»

این بازیکن در کنار وینیسیوس جونیور و البته اندریک که او هم خرید جدید و هیجان‌انگیز دیگر رئال مادرید است تلاش خواهد کرد که به تیم ملی برزیل برای قهرمانی در کوپا کمک کند و پس از پایان این مسابقات به تمرینات پیش فصل رئال اضافه خواهد شد.

نظرات بینندگان