arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

رونمایی مورایس از گلر قهرمانی سپاهان

دروازه‌بان جوان سپاهان نقش موثری در فینال جام حذفی برای پیروزی تیمش داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 با وجود اینکه سیدپیام نیازمند یکی از گلرهای ملی به‌شمار می‌رود، اما نیما میرزازاد هم در فصل اخیر پا به پای او رقابت کرده تا به ترکیب سپاهان برسد و آمار جالب توجهی هم داشته و در 9 مسابقه لیگ برتر و 4 دیدار جام حذفی به میدان رفته تا تقریبا در یک سوم بازی‌ها به میدان رفته باشد و در نهایت هم جام را بالای سر ببرد.

دروازه‌بان جوان سپاهان که در دور برگشت لیگ برتر فرصت زیادی برای بازی به دست آورد و تا قبل از فینال جام حذفی در سه دیدار چهار مسابقه تیمش به میدان رفته و کلین‌شیت کرده بود، در دیدار برابر مس رفسنجان هم عملکرد درخشانی داشت تا در نهایت جام را بالای سر ببرد.

ژوزه مورایس در اقدامی قابل توجه و در شرایطی که احتمال می‌رفت به دلیل حساسیت نیمه نهایی و فینال جام حذفی از پیام نیازمند استفاده کند، به نیما میرزازاد اعتماد کرد و این گلر هم به بهترین شکل جواب اعتماد سرمربی پرتغالی را داد.

میرزازاد که بارها فرصت‌طلبی کرده و در فصل اخیر توانسته بود جای پیام نیازمند را بگیرد، در فینال جام حذفی هم گلر اصلی سپاهان بود و در نهایت هم با واکنش‌های موثرش در این دیدار کاری کرد تا طلایی پوشان پس از 9 سال جام بگیرند.

البته نکته مهم برای سپاهان و میرزازاد، پایان قرارداد طرفین است و در شرایطی که صحبت از جدایی پیام نیازمند وجود دارد، نیما هم بعید نیست راهی تیم دیگری شود.

نظرات بینندگان