arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

اولین تیم حذف‌شده از یورو مشخص شد

پس از تساوی بدون گل هلند و فرانسه، تیم ملی لهستان به عنوان اولین تیم از یورو ۲۰۲۴ حذف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم میکال پروبیرز در دومین بازی دور گروهی با نتیجه ۳-۱ مغلوب اتریش شد. در این بازی کریستوف پیونتک توانست لهستانی‌ها را امیدوار کند و گل اول گرنوت تراونر را جبران کند، اما کریستوف بومگارتنر و مارکو آرناوتوویچ در نیمه دوم دو گل به ثمر رساندند و پیروزی را برای تیم‌شان رقم زدند.

لهستان نیاز داشت که هلند فرانسه را شکست دهد تا امیدهای خود برای ماندن در تورنمنت را زنده نگه دارد. اما بازی هلند و فرانسه با نتیجه بدون گل به پایان رسید و این امر باعث شد که لهستان از مسابقات حذف شود.

ژاوی سیمونز در دقیقه ۶۹ بازی، گلی برای هلند به ثمر رساند که به نظر می‌رسید نتیجه بازی را به نفع لهستان تغییر دهد، اما این گل به دلیل حضور دنزل دامفریز در موقعیت آفساید مردود اعلام شد. یکی از هواداران پس از رد شدن این گل در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «پلات توئیست: این تصمیم فقط برای حذف لهستان از یورو است.»

میکال پروبیرز، سرمربی تیم ملی لهستان، پس از شکست ۳-۱ تیمش گفت: «ما بازی را بد شروع کردیم. توپ‌های زیادی را از دست دادیم. بعد از آن توانستیم بازی را آرام کنیم و فرصت‌هایی داشتیم. به نظر می‌رسید که می‌توانیم بازی را کنترل کنیم، اما اشتباهات و از دست دادن توپ‌های زیاد باعث شد که بازی را از دست بدهیم.»

این شکست و تساوی بین هلند و فرانسه به معنای پایان راه لهستان در یورو ۲۰۲۴ بود. با این حال، تیم‌های دیگر همچنان به رقابت خود ادامه خواهند داد تا به مراحل بعدی این تورنمنت بزرگ صعود کنند.

نظرات بینندگان