arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

اعتراف ستاره رئال: جای خالی امباپه معلوم بود

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، معتقد است که نبود کیلیان امباپه در دیدار برابر هلند حس شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی فرانسه شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی هلند قرار گرفت و با وجود شانس‌هایی که هر دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر در این بازی داشتند در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

امباپه که در بازی اول مرحله گروهی برابر تیم ملی اتریش از ناحیه بینی به شدت آسیب دیده و دچار شکستگی شده بود نتوانست در این دیدار تیمش را همراهی کند و کار را از روی نیمکت دنبال کرد، اتفاقی که به عقیده بسیاری یکی از دلایل اصلی عدم نتیجه‌گیری شاگردان دیدیه دشان در این بازی بود.

2046353

شوامنی هم با این ایده موافق است و پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما برای پیروزی باید در زمین قدرتمندتر ظاهر شویم و در لحظات سرنوشت‌ساز تصمیمات درستی بگیریم. بله، جای خالی بعضی از بازیکنان مانند کیلیان امباپه در این بازی مشخص بود.»

این ستاره فرانسوی در حالی در این دیدار به میدان نرفت که پیش از این سرمربی تیم ملی این کشور مدعی شده بود که شرایط مناسب برای بازی کردن را دارد اما آنها در نهایت تصمیم گرفتند که روی حضور او در زمین ریسک نکنند و حالا باید منتظر بازی سوم مرحله گروهی برای دیدن دوباره امباپه در ترکیب باشند.

نظرات بینندگان