arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۱ - ۰۱ تير ۱۴۰۳

طعنه پورمحمدی به زاکانی: حتی اسم این آقا را نمی‌برم، چون او را نامزد جدی نمی‌دانم / پزشکیان: لازم نیست جواب زاکانی را بدهیم

پورمحمدی در  فرصت ۴ دقیقه دوم بخش دوم دومین مناظره کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری خطاب به زاکانی گفت: حتی اسم این اقا را نمی‌برم، چون او را نامزد جدی نمی‌دانم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طعنه پورمحمدی زاکانی: حتی اسم این آقا را نمی‌برم، چون او را نامزد جدی نمی‌دانم / پزشکیان: لازم نیست جواب زاکانی را بدهیمپورمحمدی در  فرصت ۴ دقیقه دوم بخش دوم دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع حکمرانی فضای مجازی، اظهار کرد: زمان زیادی گذشته است. همه مشکلات را می‌بینیم و فقط از آنها می‌گوییم و از اوضاع نابسامان و وضع ناهنجار می‌گوییم. پس چه کسی مسئول بوده است؟ همه می‌گویند کی بود کی بود من نبودم!
 
وی خطاب به قالیباف اظهار کرد: آقای قالیباف شما چهار سال رئیس مجلس بودید. خیلی حرفهای قشنگی می‌زدید، خیلی‌ها همین دغدغه‌های شما را قبول دارند و خیلی جالب است که چرا اجازه ندادید این دغدغه‌ها پیگیری شود؟ مجلس خیلی قدرت دارد؛ چهار سال فرصت داشتید، گاهی یک روز هم برای ملت تعیین‌کننده است. چرا تعارف می‌کنیم؟
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: خیلی چیزها پیش چشم همه ما اتفاق می‌افتد؛ گردش مالی وی‌پی‌ان گفته می‌شود نزدیک ۵۰ درصد گردش مالی کل فضای مجازی است. بعد ما اینجا می‌نشینیم و می‌گوییم خیلی بد است که تمام پیام‌رسان‌ها را با فیلترشکن باید باز کرد.
 
وی خطاب به زاکانی گفت: حتی اسم این اقا را نمی‌برم، چون او را نامزد جدی نمی‌دانم.
 
همچنین مسعود پزشکیان خطاب به علیرضا زاکانی گفت:‌ آقای زاکانی هم یک حرف هایی می زنند که لازم نیست جوابشان را بدهیم،‌ چون همانطور که گفتند معلوم نیست که تا آخر هم بمانند و این سخنان درباره ستاد من را تا آخر دنبال خواهید کرد. همین اخلاق که بگوییم در این گفتگوها رعایت نمی شود. با مردم هم همینطور برخورد می کنیم. مردم عزیز کشور روند اخلاقی ما با مراکز اینترنتی چگونه است؟
نظرات بینندگان