arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

نفس‌ها حبس در سینه: تست نهایی از امباپه

امروز برای فرانسه روز بزرگی است چون قرار است سرنوشت کیلیان امباپه در ادامه بازی‌های یورو تعیین شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیلیان امباپه در بازی برابر اتریش و در دقایق پایانی به شدت مصدوم شد. او در برخورد به بازیکن حریف از ناحیه بینی آسیب دید و شدت خونریزی به حدی بود که تعویض شد و سپس او را به بیمارستان منتقل کردند.

پزشکان خیلی زود شکستگی بینی را تایید کردند و تفسیرها تاکنون متفاوت بوده است. برخی معتقدند که او باید دو هفته استراحت کند و سپس با ماسک می‌تواند بازی کند و برخی دیگر می‌گویند که او با استفاده از ماسک‌های مخصوصی می‌تواند بعد از چند روز استراحت بدون مشکل بازی کند. در هر صورت اگر او جراحی کند، قطعا یورو را از دست خواهد داد و به همین دلیل بعید است این گزینه در دستور کار تیم پزشکی فرانسه قرار بگیرد.

2045140

با این حال دیروز دیدیه دشان گفت که اگر نیاز به جراحی باشد، کیلیان این کار را انجام خواهد داد. برخی منابع فرانسوی نیز ادعا کرده‌اند امباپه اگر مجبور شود، جراحی خواهد کرد. به همین دلیل تست نهایی امروز، اهمیت فراوانی دارد و اگر تشخیص داده شود که بازی با این مصدومیت ریسکی است، او زیر تیغ جراحی خواهد رفت. 

نفس در سینه فرانسوی‌ها حبس شده چون نمی‌خواهند بهترین بازیکن خود را در این رقابت‌ها از دست بدهند. در حال حاضر چیزی که تقریبا قطعی به نظر می‌رسد، غیبت کیلیان در بازی بعدی برابر هلند (جمعه) است.

نظرات بینندگان