arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

حمایت از رونالدو: کریس باعث شد ببریم!

دیوگو دالوت، مدافع تیم ملی پرتغال، پس از پیروزی برابر جمهوری چک از عملکرد کریستیانو رونالدو دفاع کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تیم ملی پرتغال شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت و در یک دیدار جذاب و تماشایی با گلی دیرهنگام موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و گام اول را محکم بردارد. 

رونالدو در این بازی در ترکیب ثابت تیمش حضور نداشت و با وجود عملکرد خوبش و چند فرصت عالی که به دست آورد نتوانست گلی را به ثمر برساند و پاس گلی که به دیوگو ژوتا داد هم به حساب نیامد چون گل این بازیکن از سوی کمک داور ویدیویی به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد. 

2045234

دالوت پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «کریستیانو رونالدو بسیار متمرکز و از نظر فیزیکی بسیار آماده است و همیشه به دنبال این است که گل بزند. من می‌دانم که همه همیشه از او انتظار دارند که گلزنی کند، او گاهی گل می‌زند و در اکثر مواقع این اتفاق رخ می‌دهد! امروز هم بسیار به گلزنی نزدیک بود. 

مشخصا شما می‌توانستید در بازی ببینید که او چطور بازی کرد و چقدر امروز دوید. او با توپ و بدون توپ به ما کمک کرد و نقش مهمی را در این این پیروزی داشت و همیشه در حال حرکت بود. کریستیانو انرژی زیادی را به نمایش گذاشت و این همان کریستیانویی است که ما می‌خواهیم.»

نظرات بینندگان