arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

اولین تصویر از عمو قناد پس از جراحی در بیمارستان

پزشک مجید قناد با انتشار عکسی از او نوشت: «چهل سال قبل وقتی ۱۰ سالم بود و مسابقه «از مدرسه تا مدرسه» را می‌دیدم، حتی نمی‌توانستم تصور کنم با آقای قناد اینطوری روبه‌رو بشوم. خوشبختانه جراحی خوبی انجام شد و الان مشکلی ندارند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پزشک مجید قناد با انتشار عکسی از مجید قناد از انجام جراحی موفقیت آمیز او خبر داد.
 
«مجید قناد» مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون، پس از جراحی اخیر، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است؛ پسر مجید قناد، ضمن تایید خبر تصادف این مجری پیشکسوت گفت: پدرم در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شود.
 
«سپهر قناد» فرزند «مجید قناد» مجری، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: متاسفانه خبری در فضای مجازی مبنی بر این که حال عمومی پدرم خوب نیست و به دلیل ضربه مغزی ناشی از تصادف تحت جراحی قرار گرفته است، منتشر شده که درست نیست و حال پدرم کاملاً خوب است.
 
فرزند عمو قناد در توضیح اتفاقی که برای «مجید قناد» افتاده است، توضیح داد: پدرم ۴۰ روز قبل، تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم برایش پیش نیامد؛ تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود آمده بود و ممکن است به دلیل تصادف چند وقت قبل هم باشد، به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
امروز پزشک مجید قناد نوشت: «چهل سال قبل وقتی ۱۰ سالم بود و مسابقه «از مدرسه تا مدرسه» را می‌دیدم، حتی نمی‌توانستم تصور کنم با آقای قناد اینطوری روبه‌رو بشوم. خوشبختانه جراحی خوبی انجام شد و الان مشکلی ندارند.»
اولین تصویر از عمو قناد پس از جراحی در بیمارستان
نظرات بینندگان