arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳

نماینده مجلس: بین حاکمیت و کارکرد دولت‌ها باید تمایز قائل باشیم / ملت ایران حاکمیت را به خوبی قبول دارد و از نظام حمایت می‌کند

شهریار حیدری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ملت ایران حاکمیت را به خوبی قبول دارد و از نظام حمایت می‌کند گفت: دولت باید در حوزه اقتصادی تلاش کند تا فشار را از دوش مردم بردارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزان: عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ملت ایران حاکمیت را به خوبی قبول دارد و از نظام حمایت می‌کند گفت: دولت باید در حوزه اقتصادی تلاش کند تا فشار را از دوش مردم بردارد.

شهریار حیدری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از دوران جنگ تحمیلی دستاورد‌های خوبی در حوزه دفاعی داشته و از جنگ برای به دست آوردن اقتدار دفاعی تجربه کسب کرده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قدرت دفاعی و امنیتی باید در شرایط مکانی و زمانی تعریف شود و این قدرت در حال حاضر به تعداد کشور‌ها بسته به شرایط مختلف امنیتی قابل تعریف است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود جغرافیای گسترده و همجواری با کشور‌هایی همچون افعانستان، پاکستان و تهدیدات گروه‌های خارجی از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا و متحدانش از امنیت پایدار و بالایی برخوردار است.

حیدری ضمن اشاره به اینکه امروز مرز‌های ما با اقتدار رصد می‌شود گفت: در بسیاری از نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران یکجانبه امنیت را تامین می‌کند و مردم علی رغم برخی مشکلات همیشه پای نظام و کشورشان هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بین حاکمیت و کارکرد دولت‌ها باید تمایز قایل باشیم ادامه داد: ملت ایران حاکمیت را به خوبی قبول دارند و از نظام حمایت می‌کند.

وی گفت: بودجه ۱۴۰۳ و برنامه هفتم توسعه منطقی و بر اساس واقعیت‌ها تنظیم شده است و دولت باید در حوزه اقتصاد تلاش کند فشار را از دوش مردم بردارد.

نظرات بینندگان