arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

سردار رادان: هیچ گونه ناامنی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نداشتیم

فرمانده کل نیروی انتظامی گفت:مراسم ۲۲ بهمن در امنیت کامل برقرار شد و هیچ گونه ناامنی در کشور نداشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در بازدید از قرارگاه انتظامی امام علی (ع) ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انتظامی کشور در برقراری نظم و امنیت جشن ملی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این مراسم در امنیت کامل برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم در حمایت از انقلاب اسلامی ایران افزوده شد.

در ابتدای این بازدید سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی طی گزارشی با اشاره به اتخاذ تدابیر انتظامی امنیتی برای مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: خوشبختانه این مراسم در امنیت کامل برقرار شد و هیچ گونه ناامنی در کشور نداشتیم.

وی همکاری خوب مردم با خادمان خود در انتظامی کشور به منظور برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه ۲۲ بهمن را یادآور شد و گفت: هموطنان در سراسر کشور با حضور پرشکوه خود نشان دادند که همواره با بصیرت، پیرو ولایت فقیه خود هستند و نمی‌گذارند دشمنان خدشه‌ای در اتحاد و همبستگی آن‌ها وارد کنند.

سردار رادان با تأکید بر اینکه برای برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی انقلاب، کلیه همکاران در آماده‌باش کامل بودند، خاطرنشان کرد: باید از تعامل و همکاری دیگر نیرو‌های مسلح نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

نظرات بینندگان