arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

امضای تفاهم‌نامه میان سازمان انرژی اتمی و حوزه‌های علمیه کشور

تفاهم‌نامه‌ای‌ میان محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با هدف هم‌فکری و هم‌افزایی، حمایت و همکاری ۲ مجموعه و نیز بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، بین‌المللی، ارتباطی، راهبردی و مدیریتی ۲ نهاد به امضا رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان قم با آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.

محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور در جریان سفر اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه موقت قم دیدار و گفتگو کرد.

در حاشیه این دیدار تفاهم‌نامه‌ای میان محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با هدف هم‌فکری و هم‌افزایی، حمایت و همکاری ۲ مجموعه و نیز بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، بین‌المللی، ارتباطی، راهبردی و مدیریتی ۲ نهاد به امضا رسید.

همچنین در این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان سید پژمان شیرمردی مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتو‌ها و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمفید حسینی، معاون ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه منعقد شد.

نظرات بینندگان