arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش: کار انسداد مرز شرق کشور را در یک قرارگاهی به نام قرارگاه انسداد مرز با قدرت شروع کرده‌ایم / برآورد ما این است که این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر کار انسداد مرز شرق کشور را در یک قرارگاهی به نام قرارگاه انسداد مرز که زیرمجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و نیروی زمینی است را با قدرت شروع کرده‌ایم. برآورد ما این است که انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر کار انسداد مرز شرق کشور را در یک قرارگاهی به نام قرارگاه انسداد مرز که زیرمجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و نیروی زمینی است را با قدرت شروع کرده‌ایم. برآورد ما این است که انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.
 
امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز ۲۰ اردیبهشت در حاشیه اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا به خانوده شهدا که در مجمتع امام خمینی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه دانشگاه افسری ارتش و تقدیر از شهدای این دانشگاه در این مراسم، اظهار کرد: دانشگاه افسری امام علی(ع) دانشگاهی منحصر به فرد است که رهبر معظم انقلاب  تا کنون ۳۹ مرتبه در آن حضور پیدا کرده‌اند. در دوران دفاع مقدس هزار و ۱۸۴ افسر فرهیخته و تحصیل‌کرده در این دانشگاه به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این دانشگاه فیضیه ارتش است و نشان فداکاری را به شهدای آن اعطا فرمودند. همچنین با ابتکار فرمانده کل ارتش در مراسم مختلفی از شهدای این دانشگاه با اعطای نشان فداکاری تقدیر و تشکر صورت می‌گیرد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز نیز در مشهد مقدس و در پابوس امام رضا(ع) از ۶ خانواده معظم شهید و از امیر سرتیپ منوچهر کهتری، یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس که به فاتح آبادان نیز معروف است با اهدای نشان فداکاری قدردانی به عمل آمد.
 
حیدری در خصوص پروژه انسداد مرز شرق کشور که توسط نیروی زمینی انجام می‌شود، عنوان کرد: امروز نیروی زمینی محوری ارتش از آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برخورد با هرگونه تهدید بهره‌مند و در تمام مرزهای کشور مستقر است. مرز شمال‌شرق کشور و تمامی مرز مشترک با کشور افغانستان تحویل نیروی زمینی ارتش است و نیروهای مرزبانی نیز در کنار ما حضور دارند.
 
وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش آماده است تا به هر تهدیدی پاسخ قاطع بدهد، گفت: در مرزها بنا بر تدابیری که اندیشیده شده، مشغول انسداد مرز هستیم. انسداد مرز یک برنامه جدید است و نیاز به گذشت زمان دارد تا بتوانیم اخباری که موجب غرور کشورمان خواهد شد را به عرض مردم کشور برسانیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در حال حاضر کار انسداد مرز شرق کشور را در یک قرارگاهی به نام قرارگاه انسداد مرز که زیرمجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و نیروی زمینی است را با قدرت شروع کرده‌ایم. برآورد ما این است که انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد. طبیعتا موانع و مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم.
نظرات بینندگان