arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دولت با تمام توانش برای بیداری و خوش بینی جامعه باید قدم بردارد

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگر به جلو نگاه کنیم، می‌‎بینم که هنوز با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم. بیشترین ضربه را از خودی می‌خوریم و اگر داخل درست شود در خارج هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بر دوست و دشمن این امر واقف است که نقش انقلاب چه در کشور و چه در دنیا بی بدیل است ودر سطح جهان این پیشرفت چه از نظر علمی و چه از نظر اجرایی برکسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: به پشت سر که نگاه می‌کنیم خیلی کار انجام شده و دولت سیزدهم با اینکه چالش‌هایی پیش رو داشت، اما آن‌ها را هموار کرد و ۶ هزار و ۵۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را راه‌اندازی کرد و رشد اقتصادی قابل قبولی در سطح بین المللی به دست آورد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب فرهنگی پیشرفت خوبی داشته و به پشت سر که نگاه می‌کنیم کار‌های بسیار خوبی انجام شده، اما جلو را که نگاه می‌کنیم هنوز با آرمان‌های انقلاب فاصله زیادی داریم.

عبادی افزود: اقتضای انقلاب با شرایط ویژه‌ای که دارد یعنی ما با آرمان‌های انقلاب فاصله نداریم، اما در صحنه میدانی فاصله داریم که به خاطر وجود موانع است و اگر ما به آرمان‌های انقلاب نزدیک شویم این امر مساوی استبا خنثی شدن نقشه‌های دشمن و برای همین است دشمن با همه وجود مانع ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی موانع هم داخلی استبیان کرد: اهمیت موانع داخلی به قدری زیادی است که اگر نباشد در خارج هیچ کاری نمی‌توانند بکنندما ضربه را از خودی می‌خوریم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد سه نوع است یکی جهاد اصغر که صحنه میدانی است و جهاد اکبر که مبارزه با نفس است و جهاد کبیر که حرف این است که از دشمن تبعیت نکنید و این تبعیت نکردن بزرگترین دستاورد را برای انقلاب دارد.

امام جمعه بیرجند یادآورشد: جهاد کبیر هیچ هزینه‌ای ندارد، اما بالاترین پیروزی را دارد فقط به شرطی که دشمن را بشناسیم و از دشمن فاصله بگیریم در این صورت از آن‌ها هیچ کاری ساخته نیست.

عبادی با بیان اینکه لبیرال دموکراسی غرب در جریان غزه خود را نشان دارد و کسانی که درک کردند، آن‌ها را شناختند، افزود: سطح بیداری مردمی در جهان به جایی رسیده که مردم علیه دولت خود و به پشتیبانی از مردم فلسطین شعار می‌دهند و چه خوب است افرادی که گول دشمن را خوردند بعد از پرده‌برداری از غرب بیدار شوند و تبعیت از دشمن نکنند و برنامه نجات بشر بر اساس عدالت را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت نیز با تمام توانشبرای بیداری و خوش بینی جامعه باید قدمبردارد که به پیروزی مظلومین بر ستمگران بیانجامد و بشر از شر این غول‌های بیابانی نجات پیدا کند.

نظرات بینندگان