arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۳ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

این دوچرخه هوشمند سیستم اثر انگشت دارد و حرف‌های شما را می‌فهمد

دوچرخه‌ی جدید اورتوپیا با پشتیبانی کامل از قابلیت‌های ChatGPT رونمایی شد؛ این دوچرخه علاوه بر پخش موسیقی، با شما صحبت می‌کند. برند Urtopia در تلاش است با استفاده‌ی گسترده از فناوری، دوچرخه‌های خود را از بقیه متمایز کند. این شرکت مدل پرچمدار فیوژن را برای اولین‌بار در CES ۲۰۲۴ به نمایش گذاشت. دوچرخه جدید اورتوپیا به‌طور کامل با دستیار هوش مصنوعی ChatGPT یکپارچه شده است. مدل فیوژن اولین دوچرخه‌ی برقی با باتری دوگانه و دوموتوره در جهان است. این دوچرخه از فیبر کربن برای کاهش وزن ساخته شده است و از یک دنده شیمانو CUES در مدل معمولی و یک شیفتر Enviolo در نسخه پیشرفته CVT استفاده می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دوچرخه‌ی جدید اورتوپیا با پشتیبانی کامل از قابلیت‌های ChatGPT رونمایی شد؛ این دوچرخه علاوه بر پخش موسیقی، با شما صحبت می‌کند.
 
برند Urtopia در تلاش است با استفاده‌ی گسترده از فناوری، دوچرخه‌های خود را از بقیه متمایز کند. این شرکت مدل پرچمدار فیوژن را برای اولین‌بار در CES 2024 به نمایش گذاشت. دوچرخه جدید اورتوپیا به‌طور کامل با دستیار هوش مصنوعی ChatGPT یکپارچه شده است.
 
به گزارش رسمی اورتوپیا، مدل فیوژن اولین دوچرخه‌ی برقی با باتری دوگانه و دوموتوره در جهان است. این دوچرخه از فیبر کربن برای کاهش وزن ساخته شده است و از یک دنده شیمانو CUES در مدل معمولی و یک شیفتر Enviolo در نسخه پیشرفته CVT استفاده می‌کند.
 
این دوچرخه هوشمند سیستم اثر انگشت دارد و حرف‌های شما را می‌فهمد
دوچرخه‌ی اورتوپیا دارای باتری دوگانه ۵۴۰ وات‌ساعتی است که حداکثر برد ۱۲۰ کیلومتر را فراهم می‌کند؛ اما به کمک باتری ۳۶۰ وات‌ساعتی، این مسافت به ۲۰۰ کیلومتر می‌رسد.
 
دوچرخه‌ی برقی فیوژن به لطف موتور ۹۵ نیوتن‌متری می‌تواند به سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت برسد و دارای سیستم تعلیق بادی ۱۰۰ میلی‌متری است. همه‌ی این‌ها به همراه وزن نسبتاً سبک ۲۳ کیلوگرم، لاستیک‌های پهن و فریم پایدار، این دوچرخه را برای رانندگی خارج جاده‌ای، مسیرهای پیاده‌روی و تردد شهری مناسب می‌کند.
 
این دوچرخه هوشمند سیستم اثر انگشت دارد و حرف‌های شما را می‌فهمد
ویژگی اصلی فیوژن، فناوری‌ به‌کاررفته آن است. این دوچرخه به شبکه‌ی 4G متصل است و از ردیابی GPS استفاده می‌کند تا شما را از مکان دوچرخه (حتی زمانی که به سرقت رفته باشد) مطلع کند. دوچرخه اورتوپیا مجهز به هشدار حرکت، قفل اثر انگشت، ردیابی مسیر، سیستم ناوبری بدون گوشی و اسپیکر داخلی برای گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث است.
 
فناوری جدیدی که به دوچرخه‌ی فیوژن اضافه شده، جارویس (Jarvis) است که از یک حلقه‌ی هوشمند برای روشن‌کردن دوچرخه، پخش موسیقی یا فعال‌کردن ویژگی‌های ChatGPT، استفاده می‌کند.
 
این دوچرخه هوشمند سیستم اثر انگشت دارد و حرف‌های شما را می‌فهمد
همچنین می‌توانید مستقیماً با ChatGPT با استفاده از اسپیکر داخلی مکالمه کنید. این چت‌بات می‌تواند به شما کمک کند مسیرهای جدید را پیدا کنید، اطلاعات موقعیتی دریافت کنید و حتی مکالمات سرگرم‌کننده داشته باشید.
 
این دوچرخه هوشمند سیستم اثر انگشت دارد و حرف‌های شما را می‌فهمد
سیستم جدید فیوژن می‌تواند شما را در یک جاده‌ی خلوت همراهی کند؛ همچنین یک ترفند بازاریابی بسیار قوی است که اورتوپیا از آن برای متمایز کردن خود از بسیاری از دوچرخه‌های الکترونیکی دیگر در بازار استفاده می‌کند.
 
منبع: زومیت
نظرات بینندگان