arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

ببینید / خاطره جهانگیری از جلسه شورای عالی امنیت ملی در سال ۸۰

 اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی گفت: ما امروز هم به‌شدت به بازدارندگی نیاز داریم؛ راه بازدارندگی انسجام است، راه بازدارندگی وحدت است. راه بازدارندگی جلوگیری از رادیکالسیمی است که هر یک از نیروهای وفادار به جمهوری اسلامی را به بهانه‌های مختلف از صحنه خارج می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ببینید / جهانگیری: باید جلوی رادیکالیزم ایستادمعاون اول دولت روحانی خاطره ای از جلسه شورای عالی امنیت در سال ۸۰ درباره خطراتی که ایران را تهدید می کند، روایت کرد.

 اسحاق جهانگیری گفت: بعد از حملات ۱۱ سپتامبر و پیش از حمله آمریکا به عراق، شارون به آمریکا گفته بود که بغداد علامت اشتباهی است و باید به ایران حمله شود. من از خود آقای ظریف شنیدم که اتاق‌های فکر آنجا می گفتند که تهران ریشه خیلی از مسائل است.

وی افزود: وجه مشترک هر ۳ سخنران، موضوع بازدارندگی بود و این که انسجام ملی است که می‌تواند در برابر آمریکا بازدارندگی ایجاد کند. باید کاری کنیم از ایران، یک صدا بلند شود و همه هم جهت باشند.

معاون اول دولت روحانی در ادامه گفت: ما امروز هم به‌شدت به بازدارندگی نیاز داریم؛ راه بازدارندگی انسجام است، راه بازدارندگی وحدت است. راه بازدارندگی جلوگیری از رادیکالسیمی است که هر یک از نیروهای وفادار به جمهوری اسلامی را به بهانه‌های مختلف از صحنه خارج می کند.

نظرات بینندگان