arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

ملوانان سیاه پوش تیم شمس آذر را شکست دادند

تیم ملوان بندر انزلی که به دلیل فوت یکی از هوادارانش با لباس های سیاه مقابل شمس آذر قزوین قرار گرفت, تیم مهمان را با شکست بدرقه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: تیم ملوان بندر انزلی که به دلیل فوت یکی از هوادارانش با لباس های سیاه مقابل شمس آذر قزوین قرار گرفت, تیم مهمان را با شکست بدرقه کرد.

تیمهای فوتبال ملوان و شمس آذر قزوین جمعه شب در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر کشور در یک هوای بارانی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملوان خانمه یافت.

در نیمه نخست این دیدار، هر ۲ تیم یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و فرصت گلزنی داشتند اما موقعیتهای ملوان بهتر بود و محمدرضا رضایی بازیکن این تیم در دقایق ۱۷ و ۲۷ موفق شد ۲ گل برای ملوان به ثمر برساند.

البته تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دقیقه ۴۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که امیرمحمد نسایی کاپیتان این تیم پشت این ضربه قرار گرفت اما حبیب فرعباسی دروازبان ملوان این ضربه پنالتی را مهار کرد.

در نیمه دوم نیز ۲ تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه تیم ملوان باز فرصت گلزنی داشت اما هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را , حسن اکرمی با کمکهای رحیم حاجی پور و وحید سیفی برعهده داشتند که در جریان این دیدار, محمدحسین رفیعی از شمس آذر, محمدرضا رضایی و رضا جعفری از ملوان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی, محمدرضا رضایی, میلاد باقری, یونس اکبرپور, سجاد بازگیر, امید نورافکن, نیما انتظاری, رضا غندی پور, رضا جعفری و سامان تورانیان مقابل شمس آذر قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال شمس آذر قزوین با ترکیب محمدامین رضایی, امیرمحمد پناهی, محمدحسین رفیعی, هومن ربیع زاده, علی آزادمنش, صادق آلبوصبیح, خشایار زبرجند, میلاد فخرالدینی, علی وزیری پناه و امیرمحمد نسایی رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با ۱۶ تیم در حال پیگیری است، ملوان با کسب هفت امتیاز در مکان سوم و شمس آذر قزوین با ۲ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار داشتند.

یکی از هواداران پیشکسوت ملوان هفته گذشته در اصفهان و هنگام بازی ملوان و سپاهان دچار ایست قلبی شد و دارفانی را وداع گفت.

نظرات بینندگان