arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

قدردانی پزشک مشهدی از حمایت مردم: چه احساسی بهتر از اینکه بدانی نگران تو هستند / امروز من مصمم ترم و مسئول‌تر برای با شما بودن

صفحه اینستاگرام دکتر علی مرادی، فوق تخصص جراحی دست در مشهد که مطبش چندی قبل و در پی جنجال رسانه‌های اصولگرا با اتهام «پذیرش نکردن بیمار چادری» پلمب شده بود، بازگشایی شده است. دکتر مرادی در اینستاگرامش از حمایت‌ها در هفته گذشته قدردانی کرده است. دکتر مرادی با اشاره به حمایت‌ها، هفته گذشته را از «بهترین روز‌های زندگی‌اش» دانسته و افزوده است «چه احساسی بهتر از اینکه بدانی نگران تو هستند، دوست، خانواده، همکار، همکلاسی، استاد، دانشجو، بیمار و حتی آنکه تو را نمی‌شناسد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صفحه اینستاگرام دکتر علی مرادی، فوق تخصص جراحی دست در مشهد که مطبش چندی قبل و در پی جنجال رسانه‌های اصولگرا با اتهام «پذیرش نکردن بیمار چادری» پلمب شده بود، بازگشایی شده است. دکتر مرادی در اینستاگرامش از حمایت‌ها در هفته گذشته قدردانی کرده است.

 او در استوری اینستاگرامش خبر داده که مطبش از روز شنبه ۳۰ اردیبشهت باز شده است.

دکتر مرادی با اشاره به حمایت‌ها، هفته گذشته را از«بهترین روزهای زندگی‌اش» دانسته و افزوده است «چه احساسی بهتر از اینکه بدانی نگران تو هستند، دوست، خانواده، همکار، همکلاسی، استاد، دانشجو، بیمار و حتی آنکه تو را نمی‌شناسد.»

 او افزوده است که «امروز من مصمم ترم و مسوول تر برای با شما بودن.» 

چندی پیش خبری درخصوص ویزیت نشدن بیماری به خاطر حجاب توسط دکتر علی مرادی متخصص جراحی دست در مشهد به شدت در فضای مجازی دست به دست می شد و عده ای خواستار برخورد با او شدند. پس از آن سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگویی از پلمب مطب پزشک مشهدی خبر داد. اما با انتشار ویدیویی از مطب دکتر مرادی و نامه توضیحات او مشخص شد که نه تنها دکتر بیماران محجبه بسیاری را ویزیت کرده است، بلکه بیماری که روایت همسرش تمام این حواشی را به راه انداخت، به دلیل نداشتن وقت قبلی توسط پزشک ویزیت نشده است.

نظرات بینندگان